Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam mały problem ze swoją e46. Dałem do mechanika aby sprawdził mi maglownicę - okazało się że jedna ze śrub była poluzowana i ciekło z niej. Obyło się bez jej wyciągania. Problem polega na tym, że kierownica przy skręcaniu nie wraca do właściwej pozycji (trzeba jej pomóc). Do czasu wizyty u mechanika nie miałem z tym kłopotu. Dodam tylko, że pompa wspomagania na 100% jest OK.

Czy to wina złej zbieżności czy czegoś innego ?

"Jest kilka rzeczy na tym świecie, które są dla mnie świete. Moi przyjaciele, mój samochód, moja kobieta. Jeżeli zranisz którykolwiek z nich, módl się, by Bóg znalazl Cię przede mną."
Opublikowano

sytuacja wygląda tak:

byłem dzisiaj na diagnostyce aby sprawdzili mi zbieżność (okazało się że była minimalnie zła-poprawili), przetrzepali zawieszenie i nie ma żadnych luzów na gumach. Śruby na maglownicy nie popuszczałem a kierownica nadal nie wraca. Ponadto mam wrażenie że przy większych prędkościach (powyżej 110km/h) auto jest strasznie niestabilne-tak jakbym walczył z autem aby jechało jak należy-mechanik dostanie niezłe kazanie i robotę do poprawki...

"Jest kilka rzeczy na tym świecie, które są dla mnie świete. Moi przyjaciele, mój samochód, moja kobieta. Jeżeli zranisz którykolwiek z nich, módl się, by Bóg znalazl Cię przede mną."

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.