Skocz do zawartości

Pilot do BMW Problem :/


majk1996

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem w moim BMW E39 523i 1998r Mój pilot jest uszkodzony, na pewno nie jest to bateria, ma uszkodzoną obudowę i nie reaguje na żadnej baterii , nie wiem czy może ktoś zajmuje się dorobieniem pilota pod dany moduł , czy lepiej może kupić całą centralkę z pilotami ? Poradżcie coś Panowie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz wytarte te przezroczyste. Wyjhmij sama elektronike i sproboj wcisnac palcem na takie szare pola czy sie dioda jakas zaswieci. Baterie wsadzasz nowe?

http://www.rookers.pl

Ulica to nie tor wyścigowy, tutaj nie ma znaczenia kto będzie pierwszy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy abyś kupił drugi kluczyk sprawny i zakodował go pod Swoje auto,nie musisz płacić za dorabianie nowych kluczy czy kupować całej centralki :nienie:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baterie nowe, pilot ma urwany uchwyt na 'oczko' do kluczy , powycierane gumki, po rozbiórce wyleciał taki mały kawałek jakiegoś' kwarcu, może mały tranzystor' Dlatego wolał bym już kupić nowy pilot lub całą centralkę z pilotami doczepianymi do kluczy :) . Czyli mogę jechać na szrot kupić stary kluczyk od Piątki i bez żadnych specjalistów zakodować go do siebie ? Czytałem o kombinacji zamknięcia drzwi włączenia zapłonu i wcisnięcia guzika :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.