Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

po zakupie samochodu wszystko bylo ze skrzynia w porzadku. No moze troche szarpala na Sporcie przy pelnym bucie no i ostatnio przy zruczaniu na 1 przy dojezdzaniu do swiatel. Postanowilem zatem wymienic olej w skrzyni, czego dokonalem w czerwcu, czyli jakies 4 miesiace temu.

Po wymianie wszystko bylo ok, ale mam wrazenie ze na swiatlach szarpala bardziej no i jak kiedys opuscilem okno to przy przerzucaniu z D na P uslyszalem lekki zgrzyt, co mnie troche zaniepokoilo...

 

Dzisiaj sobie jade i nagle obroty podskoczyly do gory, odruchowo zdjalem noge z gazu i zapalila sie kontrolka skrzyni na czerowno. Potem postawilem samochod na parkingu, odpalilem ponownie i bylo wszystko ok, wiec postanowilem potestowac. I generalnie objawy sa takie, ze na Sporcie skrzynia przy zmianie biegu ma dosc duzy skok obrotow w dol, tak jakby meczyla sie wrzuceniem biegu i samochod wyraznie skacze - jakby stawal w momencie zmiany. Albo dzieje sie to tylko powyzej 3 biegu, albo na mocniejszym bucie. Bez Sporta jedzie w miare ok i taka zmiana biegu ze "skokiem" zdarzyla mi sie raz, wiec w Sporcie problem bardziej odczuwalny. Po kazdej takiej zmianie, kontrolka skrzyni zapala sie z powrotem.

 

Czego to moga byc objawy i do kogo sie z tym zwrocic w okolicach Wawy?

 

Z gory dzieki.

P.

Opublikowano
Czy takie zachowanie moze byc kwestia wycieku oleju, bo teraz mi sie kojarzy, ze jak wyjezdzalem ostatnio z miejsca parkingowego, to byla tam plama... Moze cos spaprali przy wymianie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.