Skocz do zawartości

[E46] 318i N42B20 wymiana uszczelniaczy zaworowych a rozrząd


Medick

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym prosić o jakieś wskazówki dotyczące wymiany uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy- mniej więcej wiem z czym to się je ale większe obawy mam w kwestii rozrządu, vanosów itp. Czy będzie konieczne ustawienie od nowa rozrządu? Jeśli tak to jakie blokady do tej operacji mi wystarczą bo w necie widziałem takie już za 200zł. Proszę o jakieś wskazówki dotyczące kwestii rozrządu ponieważ będę robił to sam a nigdy wcześniej nie robiłem, proszę też o nie negowanie mojego pomysłu- samochód jest mój, mam okazję więc chcę się tego nauczyć a tępy nie jestem oby tylko pierwszy raz a ten zawsze musi kiedyś nastąpić jak u każdego, najwyżej jeśli coś pójdzie nie tak to będzie mój stracony czas a koszty najwyżej poniosę w ramach "edukacji" aż w końcu się uda. Proszę o naprowadzenie mnie w miarę możliwości krok po kroku od początku jak wygląda demontaż i ponowny montaż wałków itp.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie widziałem wcześniej ten post i zapomniałem o nim. Mam jeszcze pytanie do blokad bo widzę dwa różne komplety:

http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-bmw-1-8-2-0-valvetronic-n42-n46-t-i5670383330.html

http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-bmw-n42-n46-n46t-valvetronic-i5670551078.html

Jak to z nimi jest bo na pewno są do czegoś innego, zastanawia mnie ta pierwsza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.