Skocz do zawartości

Dławienie silnika przy wysokich obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Od pewnego czasu borykam się z małym problem w swojej 7. Otóż przy obrotach powyżej 5000 obr/min, samochód zaczyna się po prostu dławić. Przepraszam, że tak krótki opis, ale nie wiem, jak to inaczej określić. Samochód oczywiście regularnie serwisowany, poniżej lista ostatnich wymian.

Sezon 2015

-auto zostało poddane polerowaniu lakieru, konserwacji nadkoli oraz rantów drzwi więc tutaj będzie całkowity spokój

-wymienione wężyki i regulator ciśnienia paliwa, Filtr paliwa nowe obejmy + sprawdzenie stanu wszystkich przewodów.;

- olej MOTUL 10W40 6100 Synergie+ oraz filtr oleju

- wymienione Szczęki ręcznego

Zeszły sezon –

- W zeszłym sezonie sprawdzenie stanu skrzyni (Premium Motors), oleju, wymiana uszczelki pod skrzynią. Żadnych opiłków nie było, olej dobry nie wymagający dolewania czy wymiany.

-zakonserwowane całe podwozie (Premium Motors), zdejmowanie wszystkich osłon czyszczenie chemią i konserwacja środkami Niemieckiej firmy BRENER

-Wizualnie przyciemniłem wszystkie szyby, wymieniłem kierunki na dymione depo, tylne klosze na czerwono, dymione.

-Wymiana dwóch sond lambda BOSCH

-Zregenerowany rozrusznik

-wymieniłem nowy oryginalny przepływomierz BOSCHA

-wymienione wszystkie rolki, łożyska oraz paski od pomp, alternatora itp.

-zadbałem o poprawne działanie układu chłodzącego wymieniłem oryginalny termostat od Zdunka

-wymieniłem uszczelki pokryw zaworów od razu z sprawdzeniem stanu wnętrza silnika i łańcuchów rozrządu wszystko ok.

-amortyzatory na ostatnim przeglądzie miały po 77%, drążek kierowniczy wraz z końcówkami meyle/trw, żeby auto trzymało się drogi jak należy i nie było żadnych niepokojących odgłosów

- Nabicie Klimatyzacji. Sprężarka chodzi poprawnie bez oznak problemów.

 

Model to bmw e38 740i m60 bez podtlenku LPG.

Jeżeli podobny temat pojawił się kiedyś, to po prostu proszę o linka, bo mogłem go przeoczyć lub problem był, ale przy LPG.

 

Z góry dzięki za pomoc,

 

Pozdrawiam

Opublikowano

To na pewno silnik czy skrzynia? Jak oceniłeś to ze nie trzeba wymieniać oleju? Po kolorze? Zapachu? :mrgreen:

 

Może pompa paliwowa nie wyrabia na wysokich obrotach.

Co komp pokazuje podczas jazdy?

 

Jak masz problem z dlawieniem to nie pisz o polerke auta czy że wymieniałes amortyzatory i te inne rzeczy nie związane z problemem bo robi się śmietnik

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Proponuje sprawdzić ciśnienie paliwa. Ja mimo wymiany regulatora na nie oryginalny (zamiennik) miałem z tym problem Dopiero regulator z ASO dal poprawę. Ale podpięcie zegara i sprawdzenie ciśnienia powie prawdę czy to wina paliwa czy elektroniki. Jak dawno były wymieniane świece, oraz palce przy cewkach? W gniazdach gdzie są świece nie ma oleju?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.