Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-192km-m-pakiet-xenon-alu-17-syzberdach-z-niemiec-idealna-ID6yaDJZ.html

Auto wcześniej wystawione za 14,500 - do opłat.

Potem 13,700 do opłat.

 

Wnętrze wygląda OK.

Zewnątrz wygląda OK -> lewa strona cała malowana ale wygląda na dobrze pomalowaną ( łącznie z progiem - bez góry drzwi ).

Dach, maska przód ( stuknięta ale oryginalny lakier ) i prawa strona ( błotnik stuknięty i zarysowany oryg. lakier ) drzwi przód tył oryginał lakier. Tylny błotnik koło wlewu paliwa odcinek ok 10-20cm szpachla od 800mikronów ( 0,8mm ) do ponad 2000 mikronów ( 2mm + ) - wycieniowane na przetłoczeniu i przy progu. Wygląda całkiem OK.

 

Silnik szrot, po przyjechaniu silnik zagrzany, odpalany przez sprzedającego "z gazem" odpalił ok, potem bez gazu nie chciał odpalić za pierwszym razem, za drugim razem z gazem odpalił -> po chwili lampka oleju się zapaliła, potem zgasła.

Olej ( mimo że ciepły silnik ) gęsty i dziwnie lepki.., pod korkiem oleju sucho.

Z silnika stukanie ewidentnie nie vanos ani osprzęt tylko silnik/dół. ( Panewki ?). SIlnik ( jak to całe auto od handlarza przygotowane do sprzedaży = umyty ) a mimo to że przecież auto dużo nie jeździło od mycia ( 2-3 tyg może? parę razy tyle co chętnych ) to z pod dekla zarzygany olejem i w dół cały mokry.

 

Cena za samochód + opłaty + słupek za duża jak dla mnie = odpuściłem i nawet dalej nie oglądałem.

Jak ktoś chce i ma gotowy zdrowy słupek 2.5 192PS to może spróbować jechać i oglądąć w innym wypadku nie polecam.

 

Szukamy dalej :-)...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.