Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jest to moj pierwszy post wiec najpierw powiem hello :)

 

Teraz do rzeczy ...mimo ze szukalem to nie znalazlem odpowiedniej odpowiedzi wiec pytam ...kupilem bmw 320i i teraz tak po tygodniu zapalila sie lampa klockow tylnych wiec kupilem ...wymienilem ...i super wszystko git ale dwa tygodnie po wymianie w czasie jazdy kolo z lewej z tylu zaczelo strasznie "walic" dojecgalem do pracy a tutaj niespodzianka ...jedna szpilka zgubiona pozostale poluzowane wiec nie myslac zbyt dlugo dociagnalem te 4ry i do sklepu po 5ta :) wszystko bylo git ale niestety po kolejnym tygodniu znowu kolo zaczyna bic wiec rozkrecilem , przeczyscilem ...pomoglo na trzy dni i znowu to samo mocne bicie a szczegolnie podczas hamowania wiec postanowilem pomierzyc czy tarcza nie zwichrowana i tutaj okazalo sie ze bije o 0.8 mm nie wiem czy to duzo czy malo ale wymienilem tarcze na nowe i git gra gitara ale po kolejnych 5ciu dniach wrocilo bicie nasilajace sie podczas hamowania i co teraz ...czyzby cylinderek sie nie cofal ??? dodam ze kolo sie cholernie nagrzewa dodam rowniez ze sprawdzalem piaste nie ma zadnych odchylow lozysko rowniez wyglada dobrze...prosze o pomoc ...jedyne co zauwazylem to ze pod gumka na cylinderku jest rdzawy nalot i przy naciskaniu pedalu nie wychodzil rownomiernie tylko jakby lewa-prawa strona ...cos ktos moze ?

Opublikowano
Wydaje mi się że sam sobie odpowiedziałeś w czym jest problem. A jeśli chodzi o śruby to miałem identyczną przygodę w przednim kole. Zgubiłem jedną szpilkę reszta była poluzowana. Dokręciłem i na razie jest ok.
Opublikowano
Nie wiem czy to coś pomoże ale ogólnie kumpel w 118d miał ten problem ze koło mu sie strasznie grzało, chyba tylne lewe. Na bank tylne. Okazało sie ze zacisk miał do wymiany, wymienił na nowy i działa. Różnica taka ze u niego nic nie biło. Sprawdź zacisk dokładnie
Opublikowano
Dzieki wielkie...potrzebowalem sie upewnic zanim wydam kolejne pieniadze ...tak wiec wymienimy zacisk i zobaczymy co sie bedzie dzialo :) jeszcze raz dzieki...napisze co i jak po wymianie...pozdrawiam
Opublikowano
taka tylko mała wskazówka. Upewnij się na 100% czy to to, zawsze możesz kupić jakąś używkę na allegro wsadzić zobaczyć jak jeździ a jak nie to zwórcić w ciągu 14dni. Kiedyś dawno temu czytałem, że chyba w serii 1 i 3 lubią sięwłaśnie tylne zaciski zacinać i grzać ale nie dam sobie ręki uciąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.