Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, szukam i szukam w internetach, ale chyba za głupi jestem.

Otóż nie ogarniam za bardzo jaki kod ma silnik 122km z 2005 r.

Planuję kupić autko, ale złego się naczytałem o silnikach 2.0 diesel i pękaniu w nich łańcuchów rozrządu, w innych źródłach czytam, że to był problem dopiero od 2007r.

To jak w końcu jest, bo nie chcę się wpakować?

Opublikowano
Ten jest pancerny tylko słaby.. 118d padają mosty... Poszukaj 120d z 2004-2006
Opublikowano
Akurat tutaj mam opcję kupna od mojego dobrego znajomego, przebieg bardzo niski, oryginalny i myślę o remapie na ok 150-160km :)
Opublikowano

118d 122KM M47 to jeden z nielicznych egzemplarzy serii 1 ktory mozna polecic na pierwszy kontakt z seria.

120d 163KM M47 tylko w automacie statystycznie sprawuje sie dobrze bo poza nim w manualu padaja waly korbowe i panewki :)

123d to rzadkosc ktorej cena jest kosmiczna ale wzbudza wyobraznie ze wzgledu na nietypowe turbo.

Wszystkich modeli wada jest jednak niewielka ilosc miejsca w srodku szczegolnie na tylnej kanapie.

MADE IN PRL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hehe o wałach nie słyszałem w tym modelu akcja e46 to tak, w 118d koła prasowe się odkrecaja...

123 d już za 31 tys są wystawiane

Opublikowano

Kolo pasowe to sie tobie odkrecilo bo nie kupiles nowej sruby i podkladki jak i moment byl niezachowany :) (corteco 50zl,OEM 100zl koszt sruby i podkladki)

Poczytaj dzial E90 to zobaczysz ile padlo walow i panewek w m47t2 163KM z manualna skrzynia biegow.

Wiele tych awarii bylo spowodowane nieumiejetna obsluga tego silnika(olej LL) jak i rajdowa jazda na zimnym silniku.(Vmax)

Zamien swoja 118d na wyjezdzone 123d i poczuj moc podwojnej turbosprezarki :)

 

PS.Krzysiu sprawilem sobie szwajcarska oslone akustyczna w technologii 3D OEM od padnietej 120d 163KM do swojej 118d :)

Bede w niej hodowal zima wiewiorki i inne gryzonie.

Gdyby te silniki nie padaly to nie mialbym szansy jej kupic a tak poszla do rozbiorki :)

Jako ciekawostke podam ze same nowe srubki i blaszki do tej oslony w ASO kosztuja ok 80zl.

Najdrozsze sa te trzy co widac na gorze bo po 10zl szt.

http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z596/5965812/small/1.jpg http://www.galerieallegro.pl/views/5965812/1.jpg

Allegro.pl - hosting zdjęć na aukcje

MADE IN PRL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No nie do końca, pierwszy raz odkręcilo się po 2 latach a później po 200 km....wszystko według książki robione i z NM

Teraz zostało brecha doje... Na maksa i narazie jest git

Opublikowano
wszystko według książki robione i z NM

 

A jak sie odkrecilo to kupiles nowa srube z podkladka czy dales stara?

A kolo jakiego producenta bylo?

MADE IN PRL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Corteci tak nowe, to nie pierwszy przypadek kumplowi odkręcilo się tak samo od nowości aura mamy z 2004, a miał dobre guma nie oberwana sprawdzał na tokarce czy nie miało bicia... Narazie u niego wszystko ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.