Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, planuje zakup E36 Coupe z motorem 320i / 325i z lpg. I ktoś mi nagadał, że mam sobie dać spokój z silnikiem większym, niż 2,0 bo od gazu pękają głowice. Ile jest w tym prawdy? Szczerze znam osobiści jednego ziomka, co ma motor 328 w e36 z lpg i pękła mu głowica…
Opublikowano

Jak wystroisz sterownik benzynowy tak samo słabo jak masz wystrojony teraz sterownik LPG (i instalacja bedzie po kosztach) to pęknie głowica i w 1.0 i w 6.0 bez różnicy czy bedziesz jezdzil na benzynie czy na gazie.

 

Dawno takich bzdur nie slyszałem :duh:

Opublikowano

Dzięki, będę sobie musiał pogadać z idiotą który takie bzdury wygaduje...

Jeszcze jedno pytanie. Mój kolega ma lpg w swoim 525i i za każdym razem jak wyprzedza lub ostro daje w pedał gazu to przełącza na benzynę. Mówi że szkoda katować silnika na lpg i że nie wkręca silnika na wysokie obroty jak jeździ na lpg woli przełączyć na benzynę. Dobre jest takie przełączanie silnika i ma to jakiś sens ?

 

Ps. instalacje ma sekwencyjną

Opublikowano
Szczerze znam osobiści jednego ziomka, co ma motor 328 w e36 z lpg i pękła mu głowica…

Jak się przegrzała to i pękła....

To znaczy że takie przełączanie jest bez sensu. A może takie coś jeszcze bardziej zaszkodzić ?

Może - zamiast obserwować co się dzieje na drodze szukasz przycisku od gazu :norty:

Opublikowano
Dzięki, będę sobie musiał pogadać z idiotą który takie bzdury wygaduje...

Jeszcze jedno pytanie. Mój kolega ma lpg w swoim 525i i za każdym razem jak wyprzedza lub ostro daje w pedał gazu to przełącza na benzynę. Mówi że szkoda katować silnika na lpg i że nie wkręca silnika na wysokie obroty jak jeździ na lpg woli przełączyć na benzynę. Dobre jest takie przełączanie silnika i ma to jakiś sens ?

 

Ps. instalacje ma sekwencyjną

To pewnie ten sam co ci nagadał, bo w drugim temacie też bzdury wygaduje.

Opublikowano
Co za idiotyzmy. Czyli podsumowując nie ma co kupować większego silnika niż 2.0 i nie wskazane jest wyprzedzanie przy dużych prędkościach obrotowych przy włączonym lpg. Mam już od 7 lat Probe z siknikiem 2.2 T przebieg minimalny to prawie 300 tyś. zakładając, że nikt wcześniej przy nim nie kręcił i przeważnie jeździ ono w zakresie 4,5 wzwyż ( oczywiście lpg ) i głowice mam nadal całą. Spytaj się kolegi jak to możliwe..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.