Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. mam problem ze swoim autem, a mianwicie po rozrzaniu traci moc. Zaznaczam że na gazie pracuje troche lepiej niż na benzynie.. Po podłączeniu do Inpy wyskakują mi następujące błędy, i przy 2 wartościach mam wykrzyknik (oznacza to złe parametry?)

 

Bmw e39

1996r

Manual

Zdjęcia:

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1014772901907156&set=a.1014772791907167.1073741829.100001233689236&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1014772895240490&set=a.1014772791907167.1073741829.100001233689236&type=3&theater

 

Zaznaczam że mam swapa z 2.0 na 2.8 i może jest założona zła przepływka nie od tego motoru.. jak ewentualnie dobrać właściwą?

Opublikowano

Dolot masz te, z 2.0.? Dolot jest inny a przepływke zmień.

 

Masz swap zrobiony po kosztach. Zrób najpierw tak jak ma być i potem szukaj problemu. Napisz co zmieniłeś dokładnie przy swapie

Opublikowano
Tragedia. Odma to sztukowane węże ogrodowe? Weź doprowadź ten burdel pod silnikiem do porządku. Odme radzę wymienić i sprawdzić szczelność dolotu a założenie gazu to mistrzostwo świata. Brak osłon niechlujnie wszystko umiejscowione jakieś długie węże poprowadzone jak się chce. Ciekawe jak wygląda reszta jak nawet ten człowiek nie potrafił poukładać elementów instalacji
Opublikowano
Odme zrobiłem sam i nie z węża ogrodowego tylko z węża do oleju... nie ważne jak wygląda, ważne że jest szczelnie.. bo popękała ta rurka na zagięciach.. co do instalacji LPG to wszystko działa jak należy.. kolektor dolotowy sprawdzałem plakiem czy jest szczelny. Myślałem że będzie mi ktoś w stanie pomóc przez co brakuje u mnie mocy a nie jak poukładać węzę pod maską..
Opublikowano

Sprawdź dolot po nr z jakiej jest wersji. Kup przepływke. Nr jakie musi mieć dany silnik znajdziesz na realoem. Com

 

Jak instalacja jest położona w taki sposób zwykle jest równie, w tak bardzo niechlujny sposób zamontowana ECU zmieniony bądź programowany pod 2.8?

Opublikowano

kolego a czy te błędy nie pochodzą z pamięci shadow??(shadow memory) bo jeśli tak to nie są istotne tak na pocieszenie powiem,ale jedyne dostępne tłumaczenie mówi o nich tak:

- 217 CAN błąd magistrali -EGS brak sygnału z opisu wynika,że na chwilę obecną usterka nie występuje,ale pewnie też masz uwalony czujnik temperatury zewnętrznej bo pokazuje wartość -48'C i co najdziwniejsze napięcie na aku 15.91V :shock:

- 52 Zawór elektromagnetyczny -Klapa spalin

- 56 Prąd zapłonu,Rezystor sprzężenia zwrotnego - obwód otwarty te dwa błędy nie są opisane,w jakich okolicznościach wystąpiły

Te wykrzykniki przy 2 parametrach to wada fabryczna programu INPA,wszyscy mają tak samo

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Masz racje to są błędy z pamięci shadow....

w pamięci Read po wykasowaniu błędów pozostaje całe czas błąd 56 i nie da się go wykasować co może powodowac ten błąd??

 

Co do błędu 217 to czujnik temperatury ten co wyświetla na wyświetlaczu? co prawda mam cały czas na zegarach -40 i ma to wpływ na pracę silnika?

Opublikowano

Klimatronik to narazie mam gdzieś.. co mi klimy jak uto nie jedzie jak trzeba..

Mam poważniejszy problem i nie wiem co zrobić.. a u mnie w okolicy są mechanicy od wszystkiego a najlepiej to wymieniać zawieszenie w passatach.. (najprościej)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.