Skocz do zawartości

320d 136KM, zmiana dyfra z manuala 2.47 na z automatu 3.07


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych posiadaczy najlepszych samochodów na świecie :D Mam pytanie odnośnie zmiany dyfra 2.47 na 3.07. Oba występowały w 320d m47 tyle, że jeden w manualu (2.47), a drugi w automacie (3.07). Mniemam, że będzie pasował więc o to nie pytam, ale zastanawia mnie jak bardzo auto się zamuli przy wyższych prędkościach i jak bardzo spadnie prędkość maksymalna. Dodam, że mój diesel ma 136KM + (wyraźnie szybszy niż 323i i nieco słabszy niż 328i) bo być może ma to jakieś znaczenie. Poradźcie proszę, czy gra jest warta świeczki bo mój dyfer niedługo będzie "zamiłowany" i szukam już powoli kolejnego.

 

Z góry dziękuję za pomoc :cool2:

Opublikowano
Dodam, że mój diesel ma 136KM + (wyraźnie szybszy niż 323i i nieco słabszy niż 328i)
.

Az mi sie nie chce wierzyc, chyba ze mowisz o sprincie od 0-100 i w tych 323/28 siedza sredni kierowcy...

A teraz ile wynosi v-max i przy jakich obrotach?

Zakladajac taki dyfer na pewno troche oszczedzisz na paliwie, szczegolnie w trasie przy predkosciach autostradowych.

EDIT: dopiero teraz doczytalem - chcesz zmienic 2.47 na 3.07 wiec przelozenia bedziesz mial krotsze.

Plusy - lepsze przyspieszenie..

Minusy - mniejszy v-max, glosniejsza jazda w trasie no i wieksze spalanie...

Opublikowano
Dodam, że mój diesel ma 136KM + (wyraźnie szybszy niż 323i i nieco słabszy niż 328i)
.

Az mi sie nie chce wierzyc, chyba ze mowisz o sprincie od 0-100 i w tych 323/28 siedza sredni kierowcy...

A teraz ile wynosi v-max i przy jakich obrotach?

Zakladajac taki dyfer na pewno troche oszczedzisz na paliwie, szczegolnie w trasie przy predkosciach autostradowych.

 

 

Jeśli chodzi o v-max i obroty to przy 220km/h ma ok 4100-4200, a szybciej jeszcze nie miałem okazji jechać.

 

I w sprincie i z rolki i w normalnym użytkowaniu jest wyraźnie żwawszy od 323i. Nie wiem, może nie miałeś styczności z dieslem po zmianie mapy, ale nie o to tu chodzi. Mimo wszystko dzięki za odpowiedź, a napisałem o tym żeby mieć wyobrażenie jak jeździ i jak może wpłynąć na tą jazdę krótszy dyfer.

Opublikowano

I duzo szybciej bys pewnie nie pojechal, mi sie koncza obroty (4500obr/min - sprawdzane raz z ciekawosci)) przy 230km/h, jak widac w podpisie tez mam auto po programie.

Z nowym dyfrem watpie zebys osiagnal 200km/h, spalanie wzrosnie, ale na pewno poprawi sie elastycznosc..

Opublikowano
I duzo szybciej bys pewnie nie pojechal, mi sie koncza obroty (4500obr/min - sprawdzane raz z ciekawosci)) przy 230km/h, jak widac w podpisie tez mam auto po programie.

Z nowym dyfrem watpie zebys osiagnal 200km/h, spalanie wzrosnie, ale na pewno poprawi sie elastycznosc..

 

 

Przepraszam, nie zauważyłem, faktycznie masz diesla + ;) Jestem nowy na tym forum. Ok, dzięki sądzę, że jednak nie ma sensu zmiana na krótszy. Czyli wezmę pod uwagę taki jak mam. Z tego, co się orientuje to m47n jest dyfer 2.56... Ciekawi mnie, czy taki też będzie pasował. Nie chodzi o sprinty spod świateł bo wystarczy mi na razie to co jest, ale zwiększyłoby to pole manewru w poszukiwaniach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.