Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,ostatnio pojeździłem troche po autostradach i zauważyłem delikatne drgania a bardziej mrowienie przy 135-140km.h najlepiej odczuwalne jadąc na tempomacie ,drganie widoczne na zagłówku fotela pasażera wtedy zagłowek trzęsie sie jak galareta,na kierownicy nic nie drży, żadnych wibracji tylko trzęsie sie oparcie i zagłowek pasażera i odczuwalne jest to delikatnie mrowienie na podłodze.Powyżej 145km.h już jest ok i do 135km.h również zero drgań i wibracji.Czy wystarczy zważyć tylnie koła? Ktoś sie spotkał z takim problemem?

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,ostatnio pojeździłem troche po autostradach i zauważyłem delikatne drgania a bardziej mrowienie przy 135-140km.h najlepiej odczuwalne jadąc na tempomacie ,drganie widoczne na zagłówku fotela pasażera wtedy zagłowek trzęsie sie jak galareta,na kierownicy nic nie drży, żadnych wibracji tylko trzęsie sie oparcie i zagłowek pasażera i odczuwalne jest to delikatnie mrowienie na podłodze.Powyżej 145km.h już jest ok i do 135km.h również zero drgań i wibracji.Czy wystarczy zważyć tylnie koła? Ktoś sie spotkał z takim problemem?

 

Był kiedyś na forum serii 3 (E90 albo F30, sorry ale nie pamiętam) problem drgań wyczuwalnych pod stopami pasażera. Forumowicz trochę się męczył zanim to rozwiązał.

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Za nim napisałem ten post przeglądnąłem forum ale nic nie znalazłem, na 3er.pl ktoś walczył z drganiami ale na kierownicy.W piątek mam wywarzanie w ASO na Hunterze z testerem drogowym,dam znać.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano
Za nim napisałem ten post przeglądnąłem forum ale nic nie znalazłem, na 3er.pl ktoś walczył z drganiami ale na kierownicy.W piątek mam wywarzanie w ASO na Hunterze z testerem drogowym,dam znać.

 

Moze to przez tego BOXa? Wypiales? Probowales? Nie wiem jaki to moze miec wplyw i czy w ogole moze - takie luźne przemyslenia :) oby to nic poważnego.

 

PS wyważanie :D

Opublikowano
Napewno nie przez Box bo odczuwałem to juz jak leciałem w wakacje z familią nad morze a auto miało przelatane 1700km tylko byłem doładowany na maxa i zajęty był fotel pasażera a własnie najbardziej widać kiedy oparcie i zagłówek trzęsie się jak galareta przy 140km.h,ale mimo tego obładowania lekko mrowiło ,myślałem ze może wina nowych opon i że się ułożą ale widać ze jest jakiś problem.Jakis niefartowny egzemlparz ,świerszcz w tylnej części nie do zlokalizowania,mało mocy fabrycznej bo 173km i w dodatku te delikatne drgania,nie mam szczęścia :( Miałem jechac teraz na wymiane oleju po 5 tys km co by auto dostało nową oliwe i miałem zakładac podwójne tłumiki ala 435i w MG Motosport ale w sumie juz kłade na to lage.Zrobie przegląd po 30 tys.km szkoda mi juz na niego złotówki,tak mnie wyspinało,wczoraj jechałem znowu do Rzeszowa i pojechałem żony Corsą D ,szkoda nerwów na BMW.Żeby jak najszybciej te 4 lata zleciały.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano
Sytuacja z salonu AutoFus. Klient zamówił X5, baaardzo bogata wersja, odebrał, pojeździł, wrócił do salonu i zaprosił panów na jazdę. Auto po przekroczeniu 140 wpadało w taka wibracje ze nie można było jechać. Wymiana rożnych elementów zawieszenia nie dało rezultatu. Auto miało zostać wysłane do fabryki celem znalezienia usterki. Także jeśli masz auto na gwarancji walcz o swoje
Opublikowano
Oczywiście ze tak zrób jak masz gwarancje,jak nie pomoże to zgłoś się tvn turbo pomogli wielu osobom uporac sie z serwisami
Opublikowano
O kurczę, to nie fajnie – sprawdź jednak opony w pierwszej kolejności – ciśnienie, wyważenie, stan bieżnika, dokręcenie kół, jeśli to nie to, to zbieżność i szukanie dalej. Mam nadzieję, że to nic poważnego. Daj znać anyway.
Opublikowano (edytowane)

Wyważarka Hunter Przód prawy 15gr,przód lewy 10gr,Tył prawy 5gr,tył lewy ok.Test Hunter 70-100kmh ok,test autostradowy Hunter 140-180km.h ok.Na ulicy jest dużo lepiej ,fotel nie wpada w drgania ale kładąc ręke na zagłówku pasazera przy prędkości 140km.h czuć delikatne wibracje.Musze to sprawdzić jeszcze na innej nawierzchni bo za bardzo oprócz obwodnicy A4 w Krakowie nie miałem gdzie przetestować.Jednym słowem wydano mi nowe auto z niedoważonym kołami i po wyważaniu na maszynie Hunter z testem drogowym jest poprawa.Najlepiej sprawdzić koła:

1.przy 70-80kmh puścić kierownice i popatrzeć czy sa drgania koła kierownicy ,nawet delikatne ruchy prawo lewo oznaczają niedowagę

2.Przy 135km.h zagłówek pasażera oraz oparcie wpadają w wibracje co widać po lekkim trzęsieniu się zagłówka.

Najgorsze że ten układ kierowniczy jest tak czuły ze zwykła wyważarka słabo daje rade i musi byc Hunter.

Edytowane przez boleknh

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano
Mój teściu jak odbierał nowego vw t iguana miał nawalone w opony 5,2 atmosfery :mad2: jeździło się jak taczkowozem :D
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W M carsie na Konrada.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.