Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
bylem u swojego mechanika na lekkim sprawdzeniu zawieszenia.i mamy 1 problem.mianowicie chodzi o to ze mam e36 sedana m40 z przelomu 90-91rok.zawieszenia natomiast mam nowsze(amory+sprezyny).i problem polega na tym ze laczniki drazka albo drazki nie pamietam juz sa w ogole pod katem. i albo bnalezy zmienic zawiesznie albo drazek stabilizatora idacy w poprzek samochodu,tylko problem jest taki ze nie wiemy czy bedzie on pasowal do zawieszenia obecnego.czy ten drazek nie bedzie sie lekko roznil np mocowaniem od starszego poprzednika????
Opublikowano
Kolego. Zaraz poleci ostrzeżenie. Wiesz dlaczego ? Po pierwsze: sam do konca nie wiesz o co chodzi ( tak jest napisane w poscie) , pytasz o problem który ciezko rozwiazc nie widzac samochodu i próbujesz obrazić kolegów którzy, jesli może wykazałbyś jeszcze trochę cierpliwosci, by ci pomogli.
Opublikowano

Masz dwa wyjścia:

1. Założyć mcphersony starego typu z uchwytami łączników idących do góry.

2. Wymienić drążek stabilizatora na nowszego typu, czyli dostosowany do łączników krótkich idących na dół do wachaczy.

Przy rozwiązaniu numer 2 możesz natknąć się przy zakupie używanego drążka na kilka jego rodzajów. Jeśli masz standardowe zawieszenie do do ciebie będzie odpowiedni stabilizator fi 23mm bez przetłoczenia między podłużnicami. Drążki z przetłoczeniem przeznaczone są do silników sześciocylindrowych i od biedy też taki może być.

Natomiast możesz też się natknąć na drążek stabilizatora fi 26mm. Jest on stosowany min. w wersji sportowej zawieszenia tzw. M-technik. Jesli masz normalne zawieszenie to nie polecam ci tego drążka, bo bardzo lecą na nim łączniki i sworznie krótkie wahaczy na naszych drogach.

Opublikowano
dzieki kowal!!zawieszenia nie mam zamiaru zmieniac z przodu.wymienilbym jedynie ten drazek.czyli przy jego zakupie jaki mam kupic>fi26 czy dobrze rozumiem??
Opublikowano

Zmierz jakiej średnicy masz stary i kup o takiej samej.

Jesli kupisz o innej średnicy to trzeba też zmienić gumy, w których drążek jest osadzony.

Opublikowano
ale ten stary wlasnie chyba nie moze byc taki jak teraz?no bo nie rozumiem tego.mam zly drazek inaczej mowiac zawieszenia od nowszej.to mam wynienic drazek na ten od nowszej tak??czy w czym jest rzecz??
Opublikowano

matt:

Nie rozumię co ma piernik do wiatraka czyli LPG do zawieszenia, ale mniejsza z tym.

 

fokus:

To proste, kup stabilizator od nowszego typu o tej samej średnicy co masz stary. Nowszy różni się tym, że ma inną długość ramion, lecz mocowania do podłużnic są takie same.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.