Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich :) mam problem z moim bmw e90 320i.W silniku zostal wymieniony kompletny rozrzad mianowicie lancuch slizgi napinacz nowe sruby przestawiaczy i walu korbowego i po wyjezdzie z warsztatu auto zgaslo!! wrocilo na warsztat i okazalo sie ze przeskoczyl lancuch.Mechanik nie moze znalezc przyczyny dlaczego tak sie stalo.Prosze was o jakies sugestie i pomoc za ktora z gory dziekuje.
Opublikowano
zle ustawił rozrząd ? Łancuch mógł być wadliwy fabrycznie cieżko powiedzieć. Jak wygląda sytuacji w środku ? zmasakrowane wszystko ? Warsztat powinien ci teraz wstawić nowy silnik bądz słup za free. Maja ubezpieczenia w takich sytuacjach .
Opublikowano
wczesniej tez przeskoczyl i dlatego byl zmieniany ...pozatym peknieta lyzwa slizgowa ... ten silnik jest bez kolizyjny bo po wymianie i ustawieniu rozrzadu odpalil na rys i cicho pracowal tylko jak wyjechalem z warsztatu to po 700 metrach [BAD] blada.pytanie czy moze to byc wina pompy oleju ze ma za slabe cisnienie???
Opublikowano
dobrze ze ok jest u mnie byla fajna historia :d sprzeglo sie slizgalo non stop na zimnym kazdy mowil sprzego hydrokineczne do wymiany. dalem do aso zmienili zawor kontrolujacy praca sprzegla i wszystko dziala :d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.