Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

potrzebuję szybką odpowiedź co jest grane i czy załatwiać inne auto bo jutro miałem odebrać żonę ze szpitala z noworodkiem.

 

Dziś zaświeciła się żółta zębatka z wykrzyknikiem. Auto jechało normalnie. Zgasiłem silnik, odpaliłem a zębatka już się nie zapaliła.

Ruszyłem przejechałem jakiś odcinek miasta i znowu ten błąd. Wjechałem w boczną uliczkę i przy wyjeździe z niej musiałem się zatrzymać do zera. Przy ruszeniu silnik wszedł na 2tyś obrotów i ruszył jak żółw. Wjechałem na parking, zgasiłem silnik, znowu odpaliłem i tak kierowałem sie do domu. Wjechałem na drogę o mniejszym ruchu i tam auto dostało w palnik. Gaz do oporu, skrzynia dobiła do 5biegu, 140km/h i wszystko ok, zwolniłem do 50km/h włączyłem tryb sport i ta sama procedura do 160km/h i też błąd nie wyskoczył.

 

BMW e83 3.0d 204konie asb 2004r

 

Ze skrzyni odczytałem

 

ecu: GS20

jobstatus: OKAY

 

52 gear check 2 przy zmianie z 1 na 2bieg

 

53 gear check 3 przy zmianie z 2 na 3bieg

 

Wiecie coś na ten temat?

civic VI 1.4+>clk200k>a4b6 1.8t>x3 3.0d>e46 2.0d touring>e46 2.2 touring
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Skrzynia kompletnie kaput :mad2: Chwile po odpaleniu normalnie przerzuca biegi na wyższe. Przy zwalnianiu nie zmienia biegów na niższe a przy ruszaniu obroty wskakują na 4tyś i nic, auto stoi. :(
civic VI 1.4+>clk200k>a4b6 1.8t>x3 3.0d>e46 2.0d touring>e46 2.2 touring

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.