Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Od jakiegoś czasu jestem dumnym posiadaczem BMW E39 523i.

Jakiś czas temu odkryłem że bez przerwy ( nawet z wyciągniętym kluczykiem ) pali mi się prawe światło drogowe. Wyczytałem na tym forum że jest to problem z modułem LCM. Zagłębiłem się dalej w ten problem i dotarłem do BTS425L1. Zakupiłem owy w sklepie elektronicznym w Gdańsku no i wziąłem się za wymianę. ( dodam również że owy kondensator miał krótkie stopki przez co zostałem zmuszony przymocować go za pomocą kabelków). Wszystko grało może przez tydzień no i pojawił się nowy problem. Od kilku dni jak odpalam samochód to mrugnie mi kilka krotnie właśnie owe światło drogowe. Dzisiaj pod czas jazdy również miałem wrażenie że przez trasę około 30KM kilka razy owe światło mrugnęło. Czy to może być wina fuszerowego wlutowania czy może padł inny kondensator. Obecnie zastanawiam się nad kupnem nowego kondensatora BTS425L1 na allegro z stópkami takimi jak były w originale...

A wolałbym naprawić swój gdyż nie bardzo znam się na kodowaniu mimo że posiadam kabel itp ale wyczytałem że w LCM jest zakodowany VIN i PRZEBIEG a w okolicy nikogo ogarniętego nie znam. Dlatego wolałbym wymienić kondensatory niż wymieniać cały LCM

 

 

Czy myślicie że podmiana owego kondensatora załatwi sprawę ?

Opublikowano

Witam.

Najprawdopodobniej przegrzałeś element / jest to tranzystor MOSFET a nie kondensator/. Podczas lutowania możesz położyć na plastikową obudowę tranzystora mokrą gąbkę aby odprowadzić ciepło.No i lutowanie należy przeprowadzić w miarę szybko i sprawnie.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.