Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jestem nowy na forum, potrzebuję pomocy w zdiagnozowaniu mojej bety.

Mam problem z gaśnięciem silnika podczas jazdy, przy dodawaniu gazu (niezależnie czy gwałtownym "deptaniu" czy płynnym wchodzeniu na obroty) silnik w ułamku sekundy gaśnie- potem bez problemu zapala, nie występuje to często ale za to w najmniej spodziewanym momencie. Po podpięciu pod kompa wyskakiwał błąd czujnika na rampie, wymieniłem czujnik na listwie, pompę pod progową, pompę w baku filtr paliwa niestety problem nadal występuje, po podpięciu pod kompa wyszedł problem z ciśnieniem paliwa na jednym programie diagnostycznym a na dwóch innych nie ma żadnego błędu, piątka 3,0 d w automacie 1998r -Pomocy!!!

Opublikowano
Posiadam podobny problem, natomiast u mnie gaśnie tylko podczas mocniejszego dodawania gazu. Mówisz, że wymieniłeś pompę progową, ale czy wymieniłeś ten słynny zaworek przed pompą CR?
Opublikowano

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DL81-EUR-07-1999-E39-BMW-530d&diagId=13_0801

 

Tutaj zobacz numerek 11. To jest takie cuś, co w ASO sprzedają jako komplet razem z tym zaworem. Posłużę się fotką z innego forum: http://i61.tinypic.com/1j93cm.jpg. To co Ciebie interesuje, to ten biały dynks na dole z uchem. To powinno utrzymywać ciśnienie 4 barów. Jak zajrzysz to samochodu, jest to po lewej stronie od filtra paliwa.

 

EDIT: Tutaj zobacz sobie 'moją historię': viewtopic.php?f=72&t=139343&start=45

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.