Skocz do zawartości

M54B22 kręci, kręci a odpalić nie może


lajcikk

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

 

Oddałem samochód do lakiernika zaufanego, więc zakładam, że nic nie było grzebane, bo sam z resztą normalnie do garażu autem wjechał i było cacy.

Problem był taki, że żeby autem wyjechać z garażu to pojawił się problem. :duh:

 

Byłem spojrzeć, pomyślałem, że może pompa paliwa się popsuła, no ale pompka działa... Pomyślałem, że może rzeczywiście coś z układem od benzyny, więc odpalamy w trybie awaryjnym z LPG i... nic...

 

Autko kręci ładnie, rozrusznik działa pięknie, ale odpalić za cholerę nie chce.

 

Co może być nie tak? Świeczki wymieniane były jakieś 2-3 miesiące temu na komplet dedykowanych NGK.

 

Za wszelką pomoc dzięki! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpiąć pod kompa ,coś pokaże , tymczasem zatankuj do pełna i spróbować na plaka tylko nie spalcie lakierni .

Jak stał kilka dni to by można było pomyśleć że coś z paliwem , tylko że na gazie też nie chce

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpiąć pod kompa ,coś pokaże , tymczasem zatankuj do pełna i spróbować na plaka tylko nie spalcie lakierni .

Jak stał kilka dni to by można było pomyśleć że coś z paliwem , tylko że na gazie też nie chce

 

Dolałem jeszcze 5L z bańki jak tylko przyjechałem, wskazówka stoi tak, że zawsze na takiej ilości szło przejechać jeszcze ze 150km.

Samochód wjechał o własnych siłach do garażu, a na polerkę trzeba go było wypchnąć... :duh:

 

Właśnie rzecz w tym, że na gazie TEŻ odpalić nie chce, więc odpalanie z plaka odpuszczam :P

Silnik kręci zdrowo, więc nie wiem czego to może być przyczyna, nigdy nie miałem wcześniej takiego problemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lajcikk może zapowietrzony układ. Jak tam świece/cewki?

 

Świece i cewki dzisiaj będą sprawdzone, ale świeczki to byłaby niemożliwość, bo mają przejechane w porywach z 5tkm.

 

A na zapowietrzony układ jaka byłaby rada? I jaka jest jego ewentualna przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może immobilizer coś szwankuje? Zamknij auto z kluczyka, otwórz i spróbuj odpalić, mój kolega tak miał w e46.

 

A druga sprawa skąd wiesz że pompka paliwa działa?

 

Zamykałem i otwierałem auto, to było pierwsze co mi przyszło na myśl, kilkukrotnie tak zrobiłem nawet :(

 

Pompka paliwa działa, bo otworzyłem kanapę i ściągnąłem pokrywę tak żeby wiązka pokazała się na wierzchu, coby z środka, z kabiny usłyszeć pompkę i pompka normalnie chodzi. Na gazie awaryjnie też nie odpala w sumie, więc prawdę mówiąc wątpię, że to pompka :(

 

A jeśli immo szwankuje to będzie auto normalnie kręciło? Nie powinna zapalić się jakaś dodatkowa dioda na desce, lub w ogóle odciąć nawet kręcenie silnika?

 

 

@EDIT

 

 

Nie wiem jak to się stało, okazało się że auto teraz odpaliło. Było całą noc zamknięte, otworzyliśmy z kluczyka i... odpaliło. Nie mam pojęcia co to mogło być, ale dziwne rzeczy się dzieją widzę. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.