Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak mozesz to wyslij mi swoj numer na priv zadzwonie i pogadamy, widze ze masz doswiadczenie co do mojego przypadku
Opublikowano

Dobry znajomy elektryk samochodowy do wtorku jest na wczasach, a wiec musze jutro do polski leciec, za te moje przeprawy auto wiele traci, niestety.... juz by byla w manualu (nie lubie automatu) ale zawsze stawiam na oryginalnosc- NAJLEPSZE BMW???- TYLKO W ORYGINALE!!!

http://www.chceauto.pl/bmw-5-25i-192km-1995-27142/

Opublikowano
problem zdiagnozowany.... BŁĄD 2A SYGNAŁ PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ WYJŚCIOWEJ N-AB......... Gdzie ten czujnik dokładnie się znajduje???? na skrzyni czy w niej???
  • 5 lat później...
Opublikowano
W sumie nie opisano do dziś jak zakończyła się ta usterka. A ja miałem podobne objawy kiedy doszło do zerwania "plungera" w sterowniku skrzyni. Dość typowa usterka automatu ZF ale łatwa do samodzielnej naprawy. Ten "plunger" to taki jakby ebonitowy tłoczek, pewnie ze starości lekko puchnie i zacina się przy zmianie biegów. Wymieniłem na nowy i wszystko gra.
  • 1 rok później...
Opublikowano
W sumie nie opisano do dziś jak zakończyła się ta usterka. A ja miałem podobne objawy kiedy doszło do zerwania "plungera" w sterowniku skrzyni. Dość typowa usterka automatu ZF ale łatwa do samodzielnej naprawy. Ten "plunger" to taki jakby ebonitowy tłoczek, pewnie ze starości lekko puchnie i zacina się przy zmianie biegów. Wymieniłem na nowy i wszystko gra.

 

Wtedy też była wymiana oleju (Ravenol) i filtra przy okazji - do dziś pieknie skrzynia pracuje. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.