Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Czy na przewodziem idacym z serwo do kolektora kub odwrotnie :mrgreen: :roll2: jest dolaczony jakis drugi przewod tudziez kabel? U mnie (mniej wiecej w polowie wezyka) jest pewien element i odnioslem wrazenie, ze powinno byc cos tam podlaczone. Na pracujacym silniku czuc zasysane powietrze, fakt faktem,ze lekko ale czy tak powinno byc :?:

Jezdze Beti 318 e36 z '91 r.

Opublikowano
Na pracujacym silniku czuc zasysane powietrze, fakt faktem,ze lekko ale czy tak powinno byc :?:

 

No nie.

Ten przewód powinien być szczelny w 100 %.

Nie wiem tylko co powinno być podłączone do tego "elementu syczącego". :wink:

 

Teraz silnik może leciutko świrować z powodu fałszywego powietrza, a serwo hamulców nie ma pełnej skuteczności.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

Tak myslalem, tyko nadal jestem ciekaw gdzie idzie ten 3 przewod (kabel). Poczailem sobie zdjecia innych forumowiczow (to "apropo" filtra kabiny) i tam jest cos, niestety nie moglem sie juz dopatrzec co i gdzie idzie. W niektorych volkswagenach i czyms tam jeszcze jest w tym miejscu zawor zapobiegajacy powrotowi cisnienia spowrotem. Hmm, ciekawe czy to uspokoi to moj silnik, bo a jakze sa wariacje :evil: .

Silnik wkreca sie max. do 4100 RPM i czasmi jest zmulony. Uda sie go wkrecic na wieksze obroty jedynie na zimnym silniku, ale i to z bolem. Nie ma zadnych bledow na kompie, filtry tez sa dobre, uklad paliwowy i zasilajacy tez bez odchylek, rozrzad (walek, popychacze, itp.) moglby byc lepszy ale ogolnie ujdzie :D .

A po twojej wypowiedzi mam nadzieje, ze "zalatanie" zalatwi sparawe. Juz sobie wymyslilem teorie o zbyt ubogiej miszance paliwowej, itd. :mrgreen: :mrgreen: niestety, wiem, ze moge sie rozczarowac - znowu. :mad2: :mad2: :mad2:

Hamulce sa wydajne, ale... nie wiem czy powinny byc lepsze czy gorsze,bo ja ten samochod poznalem w stanie takim jaki jest. Poprostu nie mam porownania :doh: .

Niedziela nie niedziela jutr. biore sie za podstawienie drugiego przewodu :twisted: .

 

130rapid DZIEKI :modlitwa:

Opublikowano

Znowu ja. wsadzilem dzis zwykly gumowy przewod, niby jest poprawa ale tylko w dynamice i kulturze pracy silnika. Lepiej sie wkreca na obroty i ladniej pracuje na jalowym. "Blokada obrotow" pozostala :cry2: :cry2: Pod tym wzgledem jest lepiej, szczegol, ze autko potrafi zgasnac w najmniej odpowiedniej chwili, np. podczas hamowania :hand: Gdy wduszam hamulec i w tym momencie gasze motor, to pedal ham. idzie w gore. Czyzby ten zawor utrzymywal cisnienie na zgaszonym silniku :?: :doh:

Patrzylem na realoem.com i tam tez cos jest, niestety moj angielski jest za slaby i nie za bardzo rozumiem :duh: Pogadam z kolezanka, moze przetlumaczy na nasze :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.