Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,mam taki problem z wyzej wspomnianym autkiem,bmka bardzo ospale wkreca sie do tych 2500/3000 obrotow,po tym jedzie ladnie.Mam dla porownania w domu serie 1 e81 z silnikiem 116d i tam o niebo lepiej idzie od tych 1500/1700obr.Fakt e60 w automacie ale kurde jak przezuci bieg na wizszy to ciezko jej odepchnac jak oboroty sa ponizej tych 2000/2500, potem idzie dobrze,dosyc mocno tez przeciaga moim zdaniem do konca obrotow.Zwracam sie wiec z pytaniem czy to swiadczy moze o jakies oczywistej usterce,kilka dni temu zmieniony egr na nowy wiec odpada to,co jeszcze mozna we wlasnym zakresie sprawdzic ? pozdrawiam
Opublikowano

podpinam się, mam to samo...tylko w pre LCI 163KM

jechałem po lift, z miejsca cały gaz i gumy piszczą... a u mnie buuuuu buuu :D

Opublikowano
Kiedyś był podobny wątek i okazało się że za ten słaby dół odpowiedzialny był elektroniczny sterownik turbiny .Podobno pasują także sterowniki z forda mondeo.Najlepiej podjechać do kogoś co reg. turbiny na pewno bedzie miał coś w zapasie .Pozdrawiam
Opublikowano
Dzieki za odpowiedz ! moze ktos sie orientuje czy ze 116d e81 2009r bedzie ten sterownik pasowal do 520d 177km 2008 r? bo wyglada tak samo to moze na probe przeloze ?
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ponownie,chcialbym troche odswiezyc temat,gdyz bylem na kompie i niestety nie wykazal niczego nie pokojacego,zadnych bledow a samochod niechce dalej reagowac dobrze na gaz.Mysle ze warto zaznaczyc to ze zdaza sie,przynajmniej mam mocno takie wrazenie ze np dojade do sklepu,zgasze i za 5 min wroce,odpale i kuzwa czuje,ze teraz to sie ladnie odpycha,zaczyna poprostu reagowac na gaz.Podjade na miejsce zgasze,znowu wroce i to samo,bieda...Moze ktos przeczyta ten watek co mial taki problem i napisze cos bede wdzieczny !
Opublikowano
Edit: Temat uwazam za rozwiazany,pomimo braku bledow na kompie postanowilem dobrac sie do tego sterownika turbiny i przy pomocy drugiej osoby (wlaczala zaplon) sprawdzalem prace tego ciegna (ruch gora-dol),jakies bylo moje zdziwienie gdy zobaczylem ze ciegno chowa sie do polowy po czym zablokowane zaczyna szybka podskawiac.Luz na jedyn z ciegien byl bardzo spory przez co stawal jakos dziwnie w poprzek uniemozliwiajac poprawna prace . Znalazlem jakas male podkladke,podlozylem i pod zawleczke,calosc sie usztywnila i ciegno zaczelo pracowac za kazdym razem poprawnie :D.Samochod odrazu super reagowal,1700-1800 obrotow i juz czuc bylo ze chce jechac,jestem bardzo zadowolony,takze polecam to sprawdzic i nie sugarowac sie do konca diagnostyka komputerowa.Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.