Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

E87 116d 2009r N47

Od jakiegoś czasu wydaje mi się jakby auto na ciepłym silniku straciło trochę moc, więc podpiąłem je pod INPE i ukazały się dwa błędy,na które na internecie nie mogłem znaleźć rozwiązania. Może ktoś pomoże

 

1. 4391 Ladelufttemperatursensor, Signal

P1245 Ladelufttemperaturfuhler Schaltkreis - hoch

 

2. 4390 Ladelufttemperatursensor, Signal

P1246 Ladelufttemperaturfuhler Schaltkreis - niedrig

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Znawcą diesla nie jestem, ale najprawdopodobniej chodzi o element nr 7 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UH51-EUR-07-2009-E87N-BMW-116d&diagId=11_4100, czyli czujnik temperatury powietrza.

Najpierw sprawdź wtyczkę. Potem możesz sprawdzić napięcie/rezystancję i reakcję na nagrzewanie (np suszarką), możliwe że w pewnym zakresie czujnik przestaje działać.

Zapewne to jest sygnał analogowy a we wtyczce są 2 albo 3 kable, więc nie powinno być ciężko tego sprawdzić nawet jeśli nie masz doświadczenia.

 

Jeśli czujnik poprawnie reaguje na zmianę temperatury - pewnie trzeba by przepłukać intercooler, może jest zabrudzony nagarem => słabiej chłodzi powietrze.

Long story short - im cieplejsze powietrze w dolocie, tym jest go mniej dla silnika. Im mniej powietrza, tym mniej paliwa => mniej mocy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.