Skocz do zawartości

E34 swap 1.8 na 2.0 - problem z wtryskami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Zrobiłem swap z m40b18 na m50b20 na vanosie w mojej e34. Oba motory były na LPG. Na razie chcę, żeby nowy silnik odpalił na PB, więc nie zajmuję się LPG, silnik kręci, iskra jest, pompa paliwowa OK (po psiknięciu plakiem do przepustnicy samochód pali) . Po podłączeniu pod kompa okazało się, że nie ma prądu na żadnym wtrysku. I tutaj zaczyna się problem z okablowaniem listwy wtryskowej. Kable minus idą do komputera LPG, więc jak podłączyć kable minus (bo + jest jeden stały do każdego wtrysku i to minus jest odpowiedzialny za działanie na każdy osobno - działa sterująco)?. Proszę o jakiś schemat, lub opisanie w jaki sposób przełączyć kable sterujące (minus) od wiązki idącej do komputera LPG, na oryginalny komputer PB.
Opublikowano

Jeśli wiązka lpg nie ma wtyczek przy wtryskiwaczach benzynowych to rozepnij rynienkę w której poprowadzona jest wiązka.

W szereg z wtryskiwaczem benzynowym są wpięte przewody do sterownika lpg ,wystarczy że połączysz ze sobą przecięte przewody o tych samych kolorach to masa sterująca.W ten sposób pominiesz instalację lpg.

Opublikowano
No właśnie tu zaczyna się problem. Kable minus z wtrysków tworzą nową wiązke i idą do komputera LPG. Z wiązki głównej nie wychodzą żadne poucinane lub zaślepione kable o tych samych kolorach co kable minus wtrysków. Zapewne idą one do sterownika silnika, ale gdzie powinny być dokładnie połączone ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.