Skocz do zawartości

e39 523iA M52B25TU Telepanie i wypadanie zapłonów na zimnym


bajer12

Rekomendowane odpowiedzi

Jak otworzysz maskę po lewej stronie,pod filtrem kabinowym gdzie znajduje Się DME, bez problemu znjadziesz
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łoojezu to wszystko jest na wierzchu :duh: zobrazowałem Ci tylko lokalizację tej wtyczki, weź łaskawie rusz dupę, idź do samochodu , otwórz maskę i wtedy ocenisz czy łatwiej szukać przekaźników i bezpieczników. Takiej wtyczki szukaj http://allegro.pl/wiazka-kable-listwa-wtryskowa-bmw-e39-523-i-i5096370372.html
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie na zimnym wyszło następujące:

1,2,3,4,5 - 12,5

6 - 12,8

Wnioskuję z tego, że silnik jest zdrowiutki, mam rację? Tymbardziej, że na ciepłym ciśnienie kilka miesięcy temu też było w porządku. Zmierzę jeszcze popołudniu na ciepłym, ale nie wiem czy jest sens. Zabieram się za czyszczenie starej odmy, bo jak ją wczoraj otworzyłem, to nie wyglądała tak źle. Zamiennik, który mam wsadzony(chyba febi), jakoś mnie nie przekonuje.

 

Edit:

Ciśnienie na ciepłym wyszło następujące:

1,2,3,4,5 - 12,0

6 - 12,8 (dwa razy mierzone)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież pisał, że nie może się tam dostać bo nie może zdjąć pokrywy gdzie jest komp..

 

Nie wiem jak jest u Was :lol: ,ale u mnie ta wtyczka jest na wierzchu, żadnej pokrywy nie trzeba zdejmować.

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu zdjąłem listwę zasilająca z wtrysków i problem z laniem załatwiony.

Możecie mi napisać co myślicie o wynikach jakie mi wyszły? Dlaczego ten jeden tak odstaje? Dlaczego na zimnym wyższe ciśnienie? Jakie mogę wyciągnąć wnioski po tych pomiarach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak problem dalej w miejscu stoi czy doszedłeś co jest nie tak? Nie wiem jak inni się do tego odniosą, ale sprawdź z ciekawości i porównaj wysokości komór spalania jakimś przyrządem ( może wystarczy zwykła suwmiarka ) kiedy tłoki są w DMP. Do czego zmierzam - być może nie ma to związku w Twoim przypadku, ale ja po rozbiórce starego silnika odkryłem, że wygięły się te korbowody na których był problem z wypadaniem zapłonu, czyli 4 i 6. Początkowo obwiniałem serwo, które mogło dokończyć dzieła, lecz nawet gdyby woda poszła w komory spalania, to musiałby być duży zbieg okoliczności, że akurat w te cylindry gdzie występował problem z zapłonem. Po zdjęciu głowicy widać wyraźnie, że te dwie komory spalania jak i świece były czarne i nie spalały prawidłowo mieszanki a kiedy dochodziło już do zapłonu to wiadomo, że powstawała dużo większa siła na tłok. Nie wiem ile poprzedni właściciel jeździł z tym problemem, ale jak widać do niczego dobrego to nie doprowadziło, a widzę, że u Ciebie usterka też nie jest od wczoraj, więc z dobrej rady zajmij się tym póki nie jest za późno. U mnie jedna korba się wygięła i pękła a druga była już mocno wygięta. I na prawdę nie chcę Cię straszyć - po prostu łatwiej jest sprawdzić i być pewnym :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.