Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak otworzysz maskę po lewej stronie,pod filtrem kabinowym gdzie znajduje Się DME, bez problemu znjadziesz
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Łoojezu to wszystko jest na wierzchu :duh: zobrazowałem Ci tylko lokalizację tej wtyczki, weź łaskawie rusz dupę, idź do samochodu , otwórz maskę i wtedy ocenisz czy łatwiej szukać przekaźników i bezpieczników. Takiej wtyczki szukaj http://allegro.pl/wiazka-kable-listwa-wtryskowa-bmw-e39-523-i-i5096370372.html
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Ciśnienie na zimnym wyszło następujące:

1,2,3,4,5 - 12,5

6 - 12,8

Wnioskuję z tego, że silnik jest zdrowiutki, mam rację? Tymbardziej, że na ciepłym ciśnienie kilka miesięcy temu też było w porządku. Zmierzę jeszcze popołudniu na ciepłym, ale nie wiem czy jest sens. Zabieram się za czyszczenie starej odmy, bo jak ją wczoraj otworzyłem, to nie wyglądała tak źle. Zamiennik, który mam wsadzony(chyba febi), jakoś mnie nie przekonuje.

 

Edit:

Ciśnienie na ciepłym wyszło następujące:

1,2,3,4,5 - 12,0

6 - 12,8 (dwa razy mierzone)

Opublikowano
Przecież pisał, że nie może się tam dostać bo nie może zdjąć pokrywy gdzie jest komp..

 

Nie wiem jak jest u Was :lol: ,ale u mnie ta wtyczka jest na wierzchu, żadnej pokrywy nie trzeba zdejmować.

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Po prostu zdjąłem listwę zasilająca z wtrysków i problem z laniem załatwiony.

Możecie mi napisać co myślicie o wynikach jakie mi wyszły? Dlaczego ten jeden tak odstaje? Dlaczego na zimnym wyższe ciśnienie? Jakie mogę wyciągnąć wnioski po tych pomiarach?

Opublikowano
Świece mają około dwóch tygodni. Gdzieś czytałem, że jak ciśnienie wyższe na zimnym, to jakieś uszczelniacze po woli puszczają, ale czy to prawda to nie wiem.
Opublikowano
I jak problem dalej w miejscu stoi czy doszedłeś co jest nie tak? Nie wiem jak inni się do tego odniosą, ale sprawdź z ciekawości i porównaj wysokości komór spalania jakimś przyrządem ( może wystarczy zwykła suwmiarka ) kiedy tłoki są w DMP. Do czego zmierzam - być może nie ma to związku w Twoim przypadku, ale ja po rozbiórce starego silnika odkryłem, że wygięły się te korbowody na których był problem z wypadaniem zapłonu, czyli 4 i 6. Początkowo obwiniałem serwo, które mogło dokończyć dzieła, lecz nawet gdyby woda poszła w komory spalania, to musiałby być duży zbieg okoliczności, że akurat w te cylindry gdzie występował problem z zapłonem. Po zdjęciu głowicy widać wyraźnie, że te dwie komory spalania jak i świece były czarne i nie spalały prawidłowo mieszanki a kiedy dochodziło już do zapłonu to wiadomo, że powstawała dużo większa siła na tłok. Nie wiem ile poprzedni właściciel jeździł z tym problemem, ale jak widać do niczego dobrego to nie doprowadziło, a widzę, że u Ciebie usterka też nie jest od wczoraj, więc z dobrej rady zajmij się tym póki nie jest za późno. U mnie jedna korba się wygięła i pękła a druga była już mocno wygięta. I na prawdę nie chcę Cię straszyć - po prostu łatwiej jest sprawdzić i być pewnym :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.