Skocz do zawartości

Wysoka temperatura silnika w bmw E60 545i


Ryok79

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy mam problem wczoraj jadąc autostradą zaświeciła mi się kontrolka zbyt wysoka temperatura silnika dzisiaj podjechałem na warsztat i odczytałem z mechanikiem dwa błędy na silniku mianowicie :

28DT Pradnica - komunikacja

299B Komunikacja miedzy jednostką sterującą ECU silnika a czujnikiem IBS.

Możecie mi coś napisać o co tu chodzi żebym wiedział na czym stoję bo bo nie jaże o co tu chodzi z góry dziekuje :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co mamy wiedzieć?

 

Zapewne padł Ci IBS (inteligenta klema minusowa) i należałoby go wymienić. Odpowiada on za poprawne ładowanie aku no i już nie byłbyś pierwszą osobą na forum która go wymieniała.

 

Co do wysokiej temperatury to nie podejrzewam że jest związane z IBSem.. Jak tam płyn w układzie chłodzenia? Nie za mało? Teoretycznie silnik powinien się sam odpowietrzać ale może jednak jest gdzieś zapowietrzony.. Sprawdź najpierw temperatury (w ukrytym menu lub przez OBD) jakie uzyskuje jednostka a potem zacznij zadawać pytania. Na razie nie podałeś wystarczających informacji a szklana kula coś mi słabo działa dzisiaj...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc co do plynu to jest ok temperature w ukrytym menu sprawdzilem jadac po miescie pokazalo mi 101-102 stopnie a na autostradzie 98 stopni wydaje mi sie ze jest ok dzisiaj mialem taki przypadek rano pojechalem do pracy wszystko bylo ok okolo 15.00 odpalilem furke i od razu pokazalo mi zbyt wysoka temperatura silnika bardzo sie zdziwilem bo przeciez auto stalo a tu taki klops niewiem co jest grane rece mi opadaja. :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jaki oto jest pytanie sprawdzalem ladowanie akumulatora bo cos pisza na forum ze moze regulator napiecia pokazywalo mi od 13.8V do14.4 V jak właczylem ukryte menu,napięcie cały czas skakało nie chciało sie ustabilizować wybiore sie jeszcze do mechanika niech pomieżą . Edytowane przez Ryok79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjechalem dzisiaj do mechanika na test napiecia ladowania wyszlo mi tak napiecie rozruchowe 10.84 V w normie,potem test ładowania bez obciązenia 13.03V a pod obciażeniem 13.96 zaznaczam zalaczylem wszystko swiatła klime wszystkie nawiewy ogrzewanie tylnej szyby na koncu pulsacja napiecia 0.19V w normie to tyle co mogłem zrobic na dzień dzisiejszy jak macie jakies sugestie co może być to napiszcie będę wdzięczny :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.