Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

 

Problem jak w temacie - wychodzi, że poza normalnym nawet nieco ponadstandardowym serwisem skrzyni (olej, miska, tuleja, separator, tłoczki mechatronica, itp.) jest też do wymiany konwerter - trochę "syfu" na magnesach i ogólnie olej "z piaskiem";

 

Teraz temat - czy brać nowy kowerter ZF, czy regenerować w Midpartsie? - Nie chcę robić lipy, ma być dobrze - w Midpartsie niby mogą go wzmocnić... kwestia na ile to marketingowy chwyt, a na ile realia?

 

Prosiłbym o w miarę pilne uwagi - będę musiał pewnie dzisiaj podjąć decyzję co robić

 

dzięki z góry :-)

Opublikowano
Ojciec regenerowal e38 740 w Wroclawiu(nazwy zakladu nie pamietam). Bylo tylko gorzej, drugi ras sprawdzali wszystko bylo niby ok. Dalej biegi zle chodzily, przy niskich obrotach darlo cos cholernie. Wkoncu zamowil chyba w midparts w warszawie nowke zf sciagaki z niemiec i biegi chodzą super. PZakladal tydzien temu i do 2 dni pojechal do chorwacji i wszystko super nawet spalanie spadlo. Wiec chyba niema sensu regenerowac bo nie byl ten konwerter tak drogi a nowe to nowe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.