Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

viewtopic.php?f=73&t=117891

 

Witam, posiadam BMW e61 z N47D20A 177km z oryginalnym przebiegiem 260tys. km. Postanowiłem założyć temat ponieważ dziś już się sporo naczytałem jednak moja historia jest trochę inna i chciałbym uzyskać rad jak postąpić w tej sytuacji.

 

Sprawa dotyczy prawdopodobnie rozrządu, jadąc po trasie około 130-140kmh auto nagle zgasło bez żadnego zgrzytu trzasku czy innego dźwięku, oczytałem się już dziś i zakładam najgorsze czyli zerwany łańcuch. Auto około 1,5miesiąca temu było na akcji serwisowej związanej z wymianą napinacza oraz przewodów masowych akumulatora w Warszawskim Inchcape Motor,

 

Po oględzinach wyszło iż serwis wymieni mi nie tylko wadliwy napinacz ale także górny łańcuch, z jednej strony się ucieszyłem ale z drugiej strony wiedziałem że innym w przypadku przebiegu powyżej 200k lub i mniej zmieniano kompletny układ rozrządu w ramach akcji serwisowej.

 

Zostałem zapewniony że moje pozostałe łańcuchy zostały sprawdzone i nie wymagają wymiany lecz były dni że słyszałem delikatny hałas a innymi dniami była cisza, w piątek postanowiłem zamówić części i zdecydowałem się na naprawę u swojego mechanika, niestety prawdopodobnie nie zdążyłem ponieważ wczoraj stało się to :(

 

Stąd moje pytania, czy to już 100% można potwierdzić że to rozrząd padł? przy próbie odpalenia słychać tylko rozrusznik i silnik wchodzi na około 150obr na min, nie słychać żadnych zgrzytów, gdy kręcę paskiem z przodu silnika wszystko się obraca, jutro dopiero będę działał z tym tematem ale chciałbym już dziś cokolwiek wiedzieć.

 

 

Czy jestem w stanie coś zdziałać z serwisem BMW w tym przypadku? Wiem że były przypadki gdzie naprawiono uszkodzone silniki ale to znikome tematy, Czy może mi ktoś poradzić co robić w takiej sytuacji?

 

 

Pozdrawiam,

Opublikowano
czy silnik (rozrusznik) kręci z taką samą prędkością jak przed awarią,czy może masz wrażenie że szybciej (że ma jakoś tak "lekko"),jeżeli szybciej to może to być rozrząd,jeżeli bez zmian to podłącz jakikolwiek komputer i sprawdź błędy.
Opublikowano

Kręci bardzo dziwnie, możecie polecić kogoś z Wawy kto może podjechać z kompem za jakieś rozsądne pieniądze mi to zdiagnozować?

Obracam paskiem to koło pasowe czyli wał się kręci.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.