Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów, od pewnego czasu mam problem z bmw 525d, najpierw zaswiecajacy sie blad dde, potem wszystkie świece do wymiany ale sprawa zupełnie inna, mianowicie na 3 cylindrach kompresja jest dobra a na 3 pozostałych po około 10? I czy jest to mozliwe ze przy takiej kompresji nie tracila mocy, zawsze jechala bardzo dobrze a wręcz zapier*alala. Slyszalem o takiej operacji jak dostarczenie dot4 do cylindrów w malej ilości bo podobno ma właściwości zrące i ruszy ten syf i ruszy pierścienie. P.s po próbie olejowej kompresja byla ok. Pozdrawiam

 

 

 

P

Opublikowano
Zalezy co dla kogo zapierdala znam ludzi dla ktorych punto 1.2 czy astra 1.4 zwija asfalt^^ i mam z nich beke zawsze. Kto ci sprawdzal ta kompresje wedlug mnie gdyby mial az tak niska to powinien juz kulec troche nie rowno chodzic i niema opcji zeby mial pelna moc
Opublikowano
Tzn wlasnie nie mam porównania z żadną 2.5d, ale ganialem sie z kolega e46 3.0d to odchodzil mi ale tylko troszkę także wydaje mi sie ze bylo w miare ok. Po tej operacji dot4 ciśnienie troche podskoczylo ale i tak według mnie jest troche niskie, najwieksze okolo 30 a najmniejsze 17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tzn wlasnie nie mam porównania z żadną 2.5d, ale ganialem sie z kolega e46 3.0d to odchodzil mi ale tylko troszkę także wydaje mi sie ze bylo w miare ok.

 

To nie wyznacznik, a znak że w e46 motorownia nie domaga.

Zdrowe 330d objedzie zdrowe 530d, więc 525d jak idzie niewiele gorzej od 330d to zasugerował bym koledze posprawdzać to i owo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.