Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem. Posiadam BMW e39 2.5d w manualu z 2001 roku. Silnik na biegu jałowym delikatnie faluje. Gdy jadę samochód sprawuje się dobrze, nie traci mocy, wszystko jest ok, odpala też dobrze, żadnych problemów poza tym jednym. Wyczyściłem EGR, odmę, zrobiłem test wtrysków (podpiąłem pod kompa), wszystkie są w bdb stanie. Komputer nie pokazuję błędów. Nie wiem co mam dalej robić, nie mam pomysłu. Proszę o jakieś sensowne podpowiedzi, może ktoś miał podobny problem. Przejrzałem forum, ale nic nie mogę znaleźć. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Sprawdź ciśnienie paliwa na pompie wysokiego ciśnienia,zobacz czy Ci nigdzie nie cieknie,wszystko sprawdzisz inpa i napisz spostrzeżenia po kilku minutach pracy silnika.
Opublikowano

Do sprawdzenia 2 czujniki ciśnienia paliwa - jeden jest od strony grodzi, wkręcony w listwę wysokiego ciśnienia (być może bez zdjęcia kolektora jakoś Ci się uda - ja zdejmowałem kolektor ssący, żeby się tam dostać kluczem). Drugi czujnik jest prawie identyczny ale wkręcony jest w pompę wysokiego ciśnienie Common Rail. W znakomitej większości wypadków falowanie obrotów jest spowodowane którymś z tych czujników. Ja jakiś czas temu także miałem lekkie falowanie obrotów - wykręciłem czujnik na listwie, przedmuchałem (jest tam sitko), przemyłem benzyną ekstrakcyjną i póki co jest spokój.

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.