Skocz do zawartości

535d nie wypala dpf i przerywa wypalanie wymuszone


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie, nie wypala dpf i przerywa wymuszone wypalanie wskazując błąd 480a

Czy to wina czujnika? jeśli tak to, którego? wiem, że są dwa jednak nie wiem, który kwalifikuje się do wymiany.

 

Jak dodam ostro gazu to widać za mną czarny dym, jak redukuje również, jak hamuje i zrzuca biegi również, nie jest to czarna chmura ale coś tam widać...może to się przyczyniło do tego błędu, ewentualne pomysły jak temu zaradzić?

Opublikowano

Jezeli widac za Toba czarny dym to znaczy ze dpfu nie masz lub jest uszkodzony(nawiercony....), sprawny filtr nie przepuszcza nic czarnego co najwyzej blokuje sie na amen i nawet nie ruszysz

 

Mozliwe ze masz wywalony filtr dpf ale nie przeprogramowany sterownik pod to (programowanie jest drozsze niz wybebeszenie filtra).

 

Podsumowujac z tego DPFA co masz nawet jezeli tam jest juz nic nie bedzie skoro puszcza sadze

1) Wymien DPF lub

2) Usun go do konca programowo i fizycznie (o ile jest jest co), u mnie wykruszyli calosc bez naruszania puszki wiec tak latwo nie zobaczysz

Opublikowano

Zrób test ciśnień przed DPF'em i wszystko się wyjaśni ;) Ponadto.... Termostaty ok ?

 

Ale skoro 480A się wyświetla to obstawiam że DPF jest w środku... i powoduje zbyt wysokie ciśnienie.

 

 

A dalej.... Mozesz spróbować odłączyć czujnik ciśnienia (to ten od którego odchodzi wężyk) i wtedy spróbować wypalić dpf. Oczywiście o ile tam jest bo ja też miałem ten błąd... i również przerywało mi wypalanie wymuszone (poprzedni właściciel jeździł z uszkodzonymi termostatami i zapchał go trochę) ale nie poddawałem się i w końcu go wypaliłem. Myśle że jakby zliczył czas do kupy to spokojnie wypalałem go z 10 godzin :duh: Czyli na raty przez 2 tygodnie. Gdzie nie jechałem w trase to z laptopem. Co jakiś czas test ciśnień i jak widziałem że malało to nie dawałem za wygraną i wypalałem dalej.

 

U mnie test ciśnienia na DPF'ie podawał :

> obr jałowe > 48mbar (dopuszczalne 65)

> 2000 obr > 280mbar (dopuszczalne 150)

> odcinka > 620mbar (dopuszczalne 250) :roll:

 

i przerywało wypalanie niemiłosiernie... ale nie dawałem spokoju ;) Dodatkowo dolałem dodatku do wypalania DPF'a. Na dzień dzisiejszy Mieści się w normach ale jeszcze kiedyś go benzyną potraktuję :P

 

Mam nadzieję że cos pomogłem :)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Moim zdaniem najlepsza opcja to wywalenie dpf i wyprogramowanie go. Polecam tc preformance Bydgoszcz ja akurat tam robiłem i jest super. 340 km i 680 nm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.