Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z BMW e-28. Seryjnie był tam montowany silnik 2,8d, lecz ja musiałem go wymienic. i od tamtej pory nie idzie jak wcześniej. Nie zmieniłem skrzyni biegów, czy jak zmienie to bedzie ok. PROSZE RATUJCIE[/u]
Opublikowano
Zaraz, zaraz... Zmieniłeś silnik na inny :?: Po czemu kiedy ten nowy jedzie gorzej :?: :shock:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

Nie rozumiem.

Po pierwsze w e28 ani w zadnym BMW nie bylo silnika 2,8d. Mysle, ze chodzi Ci o 2.8 (benzynka)

Po drugie nie napisales na co zmieniles ten silnik wiec ciezko bedzie podpowiedziec czy to przez skrzynie, silnik, dyfer czy amortyzatory auto nie chce jechac

Opublikowano
Nie rozumiem.

Po pierwsze w e28 ani w zadnym BMW nie bylo silnika 2,8d. Mysle, ze chodzi Ci o 2.8 (benzynka)

Po drugie nie napisales na co zmieniles ten silnik wiec ciezko bedzie podpowiedziec czy to przez skrzynie, silnik, dyfer czy amortyzatory auto nie chce jechac

 

moze i to niebył 2,8, ale diesel. Sielnik mam teraz 2.0 od e-36(albo e-30) nie pamiętam. zmieniłem go bo tamten mi siadł.

Opublikowano
moze i to niebył 2,8, ale diesel. Sielnik mam teraz 2.0 od e-36(albo e-30) nie pamiętam. zmieniłem go bo tamten mi siadł.

 

to sorki ale ja juz nic nie wiem. Jezeli miales diesla w e28 to bylo 2,4 tylko czy D czy TD.

 

No i nie iem dlaczego wstawiles benzynke??

Do tego nie zmieniles skrzyni ani dyfra z silnika benzynowego - i tu jest rozwiazanie. Te silniki maja inne przelozenia

Opublikowano
moze i to niebył 2,8, ale diesel. Sielnik mam teraz 2.0 od e-36(albo e-30) nie pamiętam. zmieniłem go bo tamten mi siadł.

 

Ale hybryda :!: http://www.emotikony.friko.pl/emots/2/boje_sie.gif

 

Skrzynia nie ma aż takiego znaczenia.

 

Jeżeli masz przekładnię główną z 524td (albo co gorsza od 525e), to nie dziw się że benzynowy 2,0 nie jedzie.

 

525e miała przekładnię o przełożeniu 2,93 (przy 100 km/h = 2100 obr/min na 5. biegu)

524td - przełożenie 3,15 (100 km/h = 2250 obr/min na 5. biegu)

520i - przełożenie 3,91 (100 km/h = 2800 obr/min na 5. biegu).

 

Po prostu dwulitrówce jest za ciężko, bo musi chodzić z dyfrem dopasowanym do mocniejszego silnika :!: :!:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.