Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

 

Mam nadzieję, że mój temat jest umieszczony w odpowiednim dziale.

 

Zakupiłem BMW E46 Compact z 2004r. z silnikiem N46B18 (116km).

 

Auto było długo zastane, stał przez 2, 3 tyg. i był odpalany co któryś weekend - podczas jazdy mam następujący problem:

 

- w aucie czasami falują obroty

 

- podczas wrzucenia na luz na wysokich obrotach, obroty schodzą w dół aż silnik się dusi i gaśnie.

 

Podejrzewam, że pewnie coś z dolotem, ale może ktoś wie co może być dokładną przyczyną?

 

Po podpięciu do kompa wyszły 2 błędy:

 

P100F - Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - zabezpieczenie przeciążeniowe - niesprawność obwodu prądowego

 

P1057 - Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność napięcia zasilania.

 

Czy coś jest na rzeczy, czy na początku sprawdzić odmę?

 

Uprzejmie proszę o pomoc

Opublikowano
sprawdz dolot, swiece, przewody do świec chyba ze masz cewki to podmien i sprawdz na jakim cylindrze wyskakuje bład, wtedy bedzie wszystko jasne.
Opublikowano

W tych błędach jest wpisane rząd cylindrów 1 - czyli wniosek z tego że z 1 cylindrem coś jest nie tak?

 

Czy może to być problem z czujnikiem wału, valvetronic'iem albo vanosem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.