Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Zdecydowałem się na wymianę sprężyn i amortyzatorów. Mam w związku z tym kilka pytań.

 

Sprężyny będą Eibach ProKit, amortyzatory będą Sachsa tylko pytanie jakie, czy seryjne czy takie do M pakietu?

 

Czy powinienem wymienić od razu łożyska amortyzatorów zakładając że są jeszcze fabryczne (przebieg auta 240kkm)?

Opublikowano
jak już bym robił taką opracje to Eibach pro kit i jakis sportowy amor czyli przynajmniej Sahs advantage do obnizonych zawiasów.Problem taki,że jak obnizy ci sie auto to serjny amor sahs super turing np bedzie czasem dobijał odbój na dziurach i możesz szybko wylać nowe amorki.Lóżyska również nowe sztuki.
Opublikowano
jak już bym robił taką opracje to Eibach pro kit i jakis sportowy amor czyli przynajmniej Sahs advantage do obnizonych zawiasów.Problem taki,że jak obnizy ci sie auto to serjny amor sahs super turing np bedzie czasem dobijał odbój na dziurach i możesz szybko wylać nowe amorki.Lóżyska również nowe sztuki.

 

O to właśnie pytam, Sachs Advantage do obniżonych sprężyn kosztuje około 50zł więcej od Supertouring więc nie ma tragedii. Powyżej tego to już jest coś typu Bilstein a to już za duża kasa.

Opublikowano

pojedź z ciekawości do tego diagnosty ile pokażą nowe amorki, ja mam przód 70 a tył 60 nigdy w żadnym aucie nie miałem wartości zbliżonej nawet do 30 stu więc ciekaw jestem jakie są realne wartości w Bmw

 

ps. pamiętaj że auto może od razu nie "siąść " sprężyny mogą się układać kilkanaście nawet dni więc na efekt często trzeba chwilę poczekać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.