Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzisiaj wymieniałem olej i chciałem skasować kontrolkę oleju i inspekcję. Niestety, ale maszynka znajomego mechanika nie zadziałała - stwierdził, że w gnieździe nie ma prądu :?: Zastanawia mnie fakt, czy jeśli rzeczywiście w gnieździe nie ma prądu, to czy komputer nie pokazywałby jakiś błędów. Fakt jest też taki, że z rana padł mi akumulator, ale po założeniu nowego nie ma problemów. Co o tym sądzicie :?: Może ktoś wie, które piny trzeba pozwierać i w jaki sposób, żeby spróbować samemu skasować. Instrukcje obsługi mile widziane, załączniki też :roll:

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
Jack325e - dzięki za informacje, jak również dzięki za zaufanie co do "stary forumowicz". Niestety, to, że stary forumowicz nie oznacza, że wszystko wiedzący, tym bardziej jak ktoś jest słaby z mechaniki i spraw z nią związanych :wink:

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
Jakie zwieracze !!!???. W dobrym zakładzie mają specialne (kasowniki) inspekcji i Oleju. Własnie to robiłem .W servisie Bosch-a 30 zeta. Nie zwierajcie kostek to pomyłka.Pozdrawiam Max
Opublikowano
Jakie zwieracze !!!???. W dobrym zakładzie mają specialne (kasowniki) inspekcji i Oleju. Własnie to robiłem .W servisie Bosch-a 30 zeta. Nie zwierajcie kostek to pomyłka.Pozdrawiam Max

 

:lol: :lol: :lol: no to ladnie dales sie porobic... Ten jak go nazwales "kasownik" zwiera wlasnie piny :lol: :lol: :lol: 3 dychy :mad2: :mad2: niezla przebitka....

 

PZDR

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.