Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Stuka mi coś z tyłu od dłuższego czasu. Potwierdzone w paru miejscach, że dyfer się kończy. Chciałbym wymienić (zalałem 6 mies. temu świeży olej, przez pewien czas było ok, ale teraz znowu się nasiliło), ale dyfrów od 328i manuala jak na lekarstwo. Czy podejdzie od automatu 320d? Wiem, że inne jest przełożenie. Ten sam dyfer też według realoem szedł do 328iA. Co muszę zmienić by ten dyfer podpasował? Ile może kosztować wymiana u mechanika?
Opublikowano
Dyfer od 320d podejdzie ale przełożenia nie takie z tego co pamiętam automat ma długie przełożenia. Zakładałem kiedyś skrzynie w e39 2.5 tds od benzyniaka i to była masakra z miejsca się ciężko ruszało na 2 jechała coś koło 130 może 140, nie polecam takich modyfikacji. A co do drugiego dyfra zobacz na bmwstore czy jest taki sam nr część albo czy się nie zamieniają i będziesz wiedział.
Opublikowano
a to nie jest tak, że im wyższa liczba przy przełożeniu to tym lepsze przyspieszenie? 2,93 jest na pęczki na allegro, ale wszystko pochodzi od 330i/d a z tego co wiem to nie podejdzie bo inaczej jest podłączany wał.
Opublikowano
2.8 fabrycznie ma dyfer 2.93 i to tyle. im wieksza liczba, tym auto lepiej przyspiesza, czyli np na dyfrze 3.15 bedziesz przyspieszal lepiej niz na dyfrze 2.93

ok, może się czepiam, może czegoś nie rozumiem. 3.15 przyspiesza lepiej od 2.93, ale 3.07 (przełożenie 320dA) przyspiesza gorzej od 2.93 tylko dlatego, że jest od automatu? Gdzie sens i logika?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.