Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mój samochód to bmw e46 330Ci 2002rok manual, mam problem z "licznikiem" a właściwie z prędkościomierzem i ekonomizerem oraz tempomatem. Zapoznałem się z tematem i wymieniłem już czujnik ABS w lewym tylnym kole na zamiennik, licznik dalej nie chodzi, zakupiłem więc oryginalny, dalej nie działa. Działa mi tylko obrotomierz, wskazówka paliwa. Zakupiłem więc nowy cały licznik żeby sprawdzić i jest to samo. Jakieś sugestie? Nie mam już pojęcia co jest.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kolego napisałem, że później wymieniłem na oryginalny i dalej nie działa. A tak w ogóle jesteś w błędzie bo na zamiennikach nie chodzi ale to zależy jakich.
Opublikowano
Kolego napisałem, że później wymieniłem na oryginalny i dalej nie działa. A tak w ogóle jesteś w błędzie bo na zamiennikach nie chodzi ale to zależy jakich.

Kolego w błędzie nie jestem wiem co piszę wiem co przerabiałem i wiem na jakie łatwizny człowiek liczył jednak tego nie przeskoczysz nie znam takich zamienników :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
tez bosha zakladalem i smiga drugi rok, moze cos jest uszkodzone w miejscu gdzie wciskasz czujnik, nie uszkodziles czasem wiertlem?? bo wiem jak ciezko te czujniki wychodza.
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam, zmieniałem wnętrze w e46, rozebrana do blach.

Wyjęta deska dywany, wszystko. Zanim odłączyłem poduszki, zdjąłem klemy z akumulatora (nie dotykałem jedną o drugą).

Po wyjęciu dywanów, podłączyłem przełącznik od świateł, kierownice, licznik i dwie poduszki.

Auto pojechało do lakiernika (prędkościomierz już przestał działać) świecił się ABS i kontrola trakcji.

Jakoś się tym bardzo nie przejąłem bo pomyślałem że skoro nie podłączyłem sterownika od kontroli trakcji to dla tego ten błąd.

Jednak nie, dziś wszystko podłączone i dalej nic. wskazówka nawet nie drgnie.

Powie mi ktoś którędy puszczone są kable od czujników ABS (chodzi mi o oś tylną [e46 sedan przedlift])?

Gdzie jest sterownik ABS'u?

Gdzie szukać przyczyny jeśli przed odpięciem zegarów wszystko było ok, a po podłączeniu już nie działa?

Z góry dzięki pozdrawiam.

Opublikowano
Witam, zmieniałem wnętrze w e46, rozebrana do blach.

Wyjęta deska dywany, wszystko. Zanim odłączyłem poduszki, zdjąłem klemy z akumulatora (nie dotykałem jedną o drugą).

Po wyjęciu dywanów, podłączyłem przełącznik od świateł, kierownice, licznik i dwie poduszki.

Auto pojechało do lakiernika (prędkościomierz już przestał działać) świecił się ABS i kontrola trakcji.

Jakoś się tym bardzo nie przejąłem bo pomyślałem że skoro nie podłączyłem sterownika od kontroli trakcji to dla tego ten błąd.

Jednak nie, dziś wszystko podłączone i dalej nic. wskazówka nawet nie drgnie.

Powie mi ktoś którędy puszczone są kable od czujników ABS (chodzi mi o oś tylną [e46 sedan przedlift])?

Gdzie jest sterownik ABS'u?

Gdzie szukać przyczyny jeśli przed odpięciem zegarów wszystko było ok, a po podłączeniu już nie działa?

Z góry dzięki pozdrawiam.

 

Twoja przypadłość podchodzi pod lewy tył czujnik abs , sprawdz czy wszystko dobrze podłączyłeś ,może przeczyść kompresorem czujnik ,a tak najprościej to podepnij pod kompa powinien wywalić błąd na lewym kole

Opublikowano

Problem rozwiązany.

Podłączyłem jeszcze raz prędkościomierz i po 100 metrach sam zaczął działać :cool2:

Teraz borykam się z problemem braku podświetlenia zegarów (kontrolki i komp świeci) i podświetlenia rejestracji :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.