Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witajcie

Dziś przyszedł mi taki diabelski pomysł do głowy :)

Ze swojego e91 jestem bardzo zadowolony, ma fajne wyposażenie jest z jednego kawałka... ale raczej brakuje mu mocy...

I tak pomyślałem nad swapem z 320i na 330i 257KM, oczywiście do takiego zabiegu poszukałbym rozbitego anglika.

Ale zastanawia mnie najbardziej mocowanie silnika, czy jest typu plug&play?! Może się orientujecie?

Wiadomo, źe musiałbym zmienić wszystko tzn skrzynię, hamulce, elektrykę, kompa.... ale co innego to wyjąć i włożyć nowe części a co innego ciąć i spawać... to nie wchodzi w grę. Wtedy za 2 lata po prostu kupię oryginalne 330i.

Opublikowano

musisz wymienivc :

 

komputer silnika, cas, silnik, caly osprzet silnika, wydech, uklad paliwowy i uklad chlodzenia, system hamulcowy wraz z servo, elektryke, skrzynie, Tylnia os cala, przednia os cala, wal przekazania napedu genralnie robisz samochod od nowa... wszystko (oprocz spryskiwaczy) i to wszystko zakodowac , generalnie sie operacje nie oplaca lepiej kupic bezposrednio samochod. Jedynym ktore ten manewr sie oplace bo wymieniasz bardzo malo czesci (silnik i 4 podzespoly) to posiadaczam 325i (218 km).

 

ale tak mocowani silnika sa te same :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no tak to racja.. że auto praktycznie od nowa, nic najwcześniej w przyszłym roku przymierzę się bliżej do tematu. Jak trafi mi się dawca w dobrej cenie to pomyślę, jak nie to będę szukał po prostu e91 330i...
Opublikowano
szukaj E91 330i N53, to ci da 272 km bez chipa

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ok, dzięki za wskazówki, pozdrawiam
Opublikowano

ja wykonalem u siebie taki swap Wymieniony silnik i osprzet Nowe rurki od klimy bo w n52 jest po drugiej stronie sprezarka Chlodnica została z 2l wydech też nawet skrzynia biegów ale nie wytrzymuje momentu wiec radzę ja wymienic Co do elektroniki to cas ews trzeba kodowac zamik od nowa bo nie bedzie centralnego

Pisz jak priv jak coś

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Priv poszedł :)
Opublikowano
ja wykonalem u siebie taki swap Wymieniony silnik i osprzet Nowe rurki od klimy bo w n52 jest po drugiej stronie sprezarka Chlodnica została z 2l wydech też nawet skrzynia biegów ale nie wytrzymuje momentu wiec radzę ja wymienic Co do elektroniki to cas ews trzeba kodowac zamik od nowa bo nie bedzie centralnego

Pisz jak priv jak coś

 

jak sobie poradziles z DME ? w 320 jest inny niz w 330i ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
no tak tylko ze jezeli wezmiesz DME od innego samochodu to nie bedzie mial korespondencji z twim komputerem samochodu

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.