Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem ze skasowaniem inspekcji w moim bmw 524td (e-28)

poprostu łączyłem pin 7 do masy i wiele innych sposobów i nic, ale wyczytałem gdzieś że w zegarach są baterie które jak się wyczerpią to się nie skasować inspekcji więc rozebrałem zegary i rzeczywiście zobaczyłem tam 2 jakieś akumlatorki które przypominały paluszki i próbowałem je naładować ale podłączyłem je pod prostownik ładowałem przez jakieś pół godziny i nic niepobiera prądu i chyba nic już z tego niebędzie. Ale może ktoś wie jaki tam jest prąd jak to ładować i czy może tam zastosować inne baterie np. zwykłe paluszki bardzo proszę o pomoc!!!

Opublikowano

wylutuj te akumulatory, u mnie były Varta 400 mAh i na ich miejsce przylutuj nowe , ja kupiłem 2x Varta 2300 mAh (ok, 12 zł komplet) i działają super

 

nie masz co kombinowac, te aku sie skończyły i chociaż byś podpiął ładnowanie na 2 tyg .. one są już martwe

jak wrzucisz nowe nie musisz ich niczym ładować.. ładują się same podczas jazdy (w zasadzie wtedy kiedy dostarczasz prąd do tablicy zegarów)

Czarna Eta (SOLD)................Granatowy Mieczysław (LIVE!).......................Czarna Szmata

http://www.gimnastycy.pl/avatar.jpg

Opublikowano

:shock:

 

w każdym sklepie rtv-agd?

i nie baterie tylko akumulatory... to takie które idą np do aparatów, dyktafonów, samochodzików na baterie, starych walkmanów i Alcatela One Touch Easy

Czarna Eta (SOLD)................Granatowy Mieczysław (LIVE!).......................Czarna Szmata

http://www.gimnastycy.pl/avatar.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.