Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam w moim e36 91r w sedanie mam zawieszenie sportowe blistaina.czerwone sprezyny i zolte amory.samochod jest twardy i niski.gdy zaczalem jezdzic po naszych drogach stwierdzilem ze do tego takie zawieszenie sie nie nadaje.zauwazylem ze gdy biore zakret z wieksza predkoscia po nierownym terenie czuje jakby tylne kola tak jakby podskakiwalylekko sie przesuwajac.dziwne uczucie.sadze ze to przez zawieszenie i nasze drogi.mam pytanie co da sie z tym zrobic.??myslalem o zakupie standardowych sprezyn ale nie wiem czy wejda na te amorki.co radzicie??
Opublikowano
U mnie w też słyszałem stuki i na zakręcie tak jakby przesuwało samochód. Okazało się że był wyrobiony sworzeń wahacza tylniego. Był to sworzeń łączący wahacz z nadwoziem tzw. sworzeń górny. Koszt wymiany i zakupu to 110 PLN w Wawie.
Opublikowano
ok dzieki bardzo sluchaj a sa jakies lepsze lub gorsze??jakosciowo??i czy masz jakies zdanie na temat obnizonego samochodu i utwardzonego w wawie??i stuki z przodu tez mam!
Opublikowano

Ja założyłem sworznie które po umieszczeniu w wahaczu można skręcić co stanowczo blokują przesuwanie wahacza kupiłem takie w inter cars. Najlepiej jak byś pojechał do Mag Pol tel 022 757 00 48 ul. Przesmyckiego 58 Piaseczo i tam chłopaki powiedzą Ci co i jak :lol: .

 

Co do utawrdzonego zawieszenia to moim zdaniem w Polsce się nie sprawdza a zwłaszcza w Wawie. Nadaje się ono tylko do lansu a nie do szybkiej jazdy na zakrętach np 160 km/h :cool2:.

Opublikowano
a moze lepsze by byly oryginale z narbutta ze sklpeu bmw??nie sadzisz?jak cos ja mam inetrcars na 11listopda to nie mam prblemu z kupnem ich tylko choodzi mi o jakos zeby sie nie popsuly zaraz
Opublikowano
Jak chcesz wydać dwa razy więcej to kup oryginalne. Ja kupiłem w Iner Cars i dla mnie jest ok a przyznam się że raczej nie osczędzam auta :evil:
Opublikowano
Heja, miałem ten sam problem. Stuki z tyłu to u mnie wywoływała tuleja wachacza. Dobrze, ze juz nie stuka, bo wk.....jšce to było! Pozdro
Opublikowano

Jeśli tył ci wyjeżdża na nierówej nawierzchni na zakrętach to oczywiście że jest to sprawa zbyt twardego zawieszenia. Takie nastawy nadają się na autostrady albo tor a nie nasze drogi. Na zbyt twardym zawieszeniu skutek jest odwrotny do zamierzonego i auto się prowadzi mniej bezpiecznie niż na nieco bardziej miękkim. Idealny kompromis to M-technik.

Podobny efekt wyjeżdzania tyłu na zakretach daje zbyt sztywne zestrojenie stabilizatora z tyłu.

Luzy w zawieszeniu sobie pokasuj oczywiście, bo to nigdy nie zaszkodzi, ale bez zmiany sprężyn/amortyzatorów się nie obejdzie, jak chcesz jeździć normalnie.

Co do firmy sprężyn i amorów to rób jak chcesz, ale jeśli chodzi o sworznie i silentbloki to Lemforder jest dobrą opcją.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.