Skocz do zawartości

E46 320d Modyfikacja świateł bi-Xenon a dzienne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem nowy na forum. Na pewno polecą posty, że to co opiszę już było. Nie mogę jednak takich dokładnych informacji znaleźć.

Tak więc:

BMW E46 r 2001 320d przed lift.

Modyfikacja świateł-zainstalowałem soczewkę H1 mini 6.0 (bi-xenon) czyli mamy w niej zasilanie do elektromagnesu, które podłączamy do ...

no i tu się zaczyna mój problem... Podłączyłem je pod wiązkę świateł długich. Jednak dzisiaj uruchomiłem (przez wcześniej zamówiony kabel) system do jazdy dziennej tzw DRL, czyli świecą mi się długie ale słabiej. No i w tym miejscu zaczyna się największy problem. Żarówka dostaje 1.9V i tyle samo automatycznie idzie na elektromagnes od soczewki i słychać takie brzęczenie jak zaświecę w soczewkę to widzę, że elektromagnes pracuje góra / dół robiąc ruch okolo 2-3mm. Czy ktoś może już spotkał się z taką sytuacja? Czy muszę zastosować jakiś moduł, diodę prostowniczą(która obniży o 1,5V i zostanie 0,4V chyba wtedy już nie ruszy ale nadal jakiś prąd tam popłynie) czy po prostu muszę znaleźć jakieś inne prądy, które uaktywniają się po włączeniu długich świateł(tylko gdzie ich szukać, ciągnąć kable do kabiny to trochę niezłe wyzwanie...a jak sądzę tylko tam będzie najbezpieczniejsze miejsce).

Cała moja modyfikacja jest związana z tym że:

1. dużo podróżuje szkoda mi wypalać HID'y (nie były tanie) na jazdę za dnia,

2. może uda się zmniejszyć zużycie paliwa,

3. wygoda (nie muszę pamiętać o światłach),

4. auto prezentuje się nowocześniej,

Z góry dziękuje za pomoc. Administratora przepraszam jeśli powieliłem temat lub dałem go w złe miejsce(jednak jestem nowy, szukałem i starałem się używać opcji szukaj)

Opublikowano
a moze by tak uzyc przekaznika zeby na wylaczonych mijania nie dawal pradu na przeslone cos na zasadzie automatu dziennych.. takie moje przemyslenia w tej kwesti :lol: a z innej beczki ile cie wyszla przerobka tych lamp? masz jakies foto? tez sie przymierzam do tego.. pozdro
Opublikowano
Nie bardzo rozumiem o co chodzi, ale światła w e46 zawsze po włączeniu zapłonu wykonują test góra/dół jest to związane z samoregulacją świateł. U mnie to samo wykonują lampy niezależnie co włącze czy mijania, czy DRL .
Opublikowano
Soczewka kosztowala mnie 250zl. Zestaw hid 350zl ale mozna kupic gdzies taniej. To co mowicie czyli przekaznik niewchodzi w gre poniewaz przekaznik wyczuje tez 1.9v i pusci na przeslone 12v tym samym otwierajac ja w 100% jest to jakies wyjscie ale nie takie jakie mnie interesuje :-) test swiatel gora dol tez niema z tym nic wspolnego, poniewaz to mi odpowiada. Jednak jesli przeslona w soczewce jest zmostkowana z swiatlem dlugim i po uruchomieniu auta na dlugie idzie 1.9v tym samym na elektromagnes idzie 1.9v w co wydaje niefajny dzwiek... pewnie miernik w lapke i bede szukal gdziez wiatru w polu:-) zdjecia moge podeslac ale chyb na maila bo nie wiem jak tu sie zapodaje :p
Opublikowano
SocZewki swieca poprostu mega. Nie chce robic reklamy ale naprawde przebily moje oczekiwania. bardzo ladne odciecie rowny promien mam ustawione tak jak zwykle swiatla i na cb zawsze pytam czy nie oslepiam kogos przedemna jak ktos ma cb tez. Jesli chodzi o dlugie to tez masakra czuje sie jakby dzien sie zrobil... jedyny najwiekszy problem to taki, ze pasuja tylko zarniki od xenonow zwykla zarowka niewchodzi ma za duza banke... :( ale poco robic retrofit bez xenonow :) polecam goraco ja kupilem h1 mini 6.0 i sa warte tych pieniedzy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.