Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,

 

Postanowiłem zająć sie tematem tych nieszczęsnych klapek. Zauważyłem, wyciek oleju w okolicach między chlodnicą EGR a kolekotorem, co może byc przyczyną że z kalpkami coś jest nie tak?

 

Wiem, że jest pare tematów na ten temat, ale nie znalazłem odpowiedzi, odnośnie montażu zaślepek do tego silnika. Wszytsko co znalazłem dotyczyło starszej wersji M47...

a) Czy ktoś zaślepiał N47 /plusy, minusy/

b) Czy tylko usunąć zaślepki i jeździć "bez niczego"? czy kupić zaślpeki te oferowane przez firme Aditech w specyfikacji nie mają wypisanego silnika N47

 

Porszę o jakies opinie i porady.

Opublikowano
Czyścielm ostatnio EGR, może jeszcze wymontuje tą chłodniczkę i też ja umyję. generlanie z EGR mam taki problem, że wywala mi błąd P0401 o nie wsyatrczającym przepływie powietrza, wiesz gdzie można by szukać przyczyny?
  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.