Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

:cool2: Witam,

 

Na początku chciałem was serdecznie powitać i jest mi miło że trafiłem tutaj bo zanim się przwytiałem korzystałem z waszych rad przeciągło się to w czasie ze względu iż sesja nastąpiła niedawno ;p

 

Po wielu poszukiwaniach począwszy od saaba 93 fl, audi a4, jaguara s-typa, o alfie 159 myślałem mocno ze względu iż było to moje poprzednie auto i fakt byłem zauroczony jej sylwetką jak i trakcją i bezawaryjnością ale jednak nie chciałem de za vie. Mocno przymierzając się do Saaba ze względu na sprawdzoną konstrukcje i znany mi silnik diesla jednak jego trakcją byłem rozczarowany więc odpadł i mimo chodem miałem okazje przejechać się E90 i pomyślałem to jest właśnie to elegancja trwałość i wygoda w jednym.

 

Co prawda naciągnęła mój budżet bo niemniej jednak była droższa od wyżej wymienionych ale wiedziałem że musi to być BMW więc jak już decyzja padła zabrałem się za poszukiwania, co prawda nie szukałem długo bo niecały miesiąc, ale mocno wspierało mnie grono ludzi z forum bez-wypadkowe.net oraz moto-rzeczoznawcy również z forum i na wstępie starali mi się wybić coś z głowy co było daleko i nie warte uwagi. Ze względu iż szukałem auta za max 33 tyś. nie liczyłem na dobre wyposażenie i nie przebierałem w kolororach chciałem bmw żeby się tak prowadziło jak prowadzi i silnik 2.0 d najlepiej m47, a że mi szczęście sprzyja trafiła mi się sztuka.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

BMW 320 D m47 2005 rok rejestracja połowa 2006 w w jasnych skórach i czarnym kolorze wyposażenie słabe oprócz efektywnego połączenia ale też nie najgorsze. Po sprawdzeniu auta i jego histori w serwisie BMW Fus oraz przez rzeczoznawce i w serwisie acs w Raszynie auto zakupiłem w lutym tego roku - potwierdziły się słowa sprzedawcy.

 

Auto miało dwóch właścicieli najpierw leasing później użytkownik auta wykupił samochód i to właśnie od niego zakupiłem. Samochód miał dwie szkody likwidowane z AC w serwisie Auto fus Wa-wa lakierowany przedni zderzak wymieniana lampa oraz tylny zderzak wymieniany i lakierowana tylna klapa to tyle defakto miło mnie to zaaskoczyło bo zdawałem sobie sprawę że za te pieniądze nie kupie auta bezwypadkowego. Auto serwsowane w serwisie fus do 2011 roku poźniej w AUTO Reduta do końca.

 

Autko ma potwierdzony przebieg 105 tyś niemożliwe a jednak kluczyk w fusie potwierdził tą wiadomość oraz zlecenia do 2011 roku pokrywały się. Było to auto służbowe Pani Dyrektor banku która nie jeździła nim dużo do domu do pracy itd jazda wyłącznie po Warszawie.

 

o auto dbam jak o oczko w głowie. Ze względu iż krótko po Alfie jeździłem Volvo s60 co było strasznym nie wypałem (nadziałem się na wyszykowany złom) szybko pozbywajac sie go do auta zmieniłem podejscie że jak coś mam dobrego to musi być dbane jak o dziecko i szanowane ;p

 

Strasznie miło zaskoczył mnie napęd na tył jestem zauroczony w tym samochodzie.

 

Teraz konkretnie o samochodzie:

Po zakupie wymieniłem

 

Oczywiście kosmetyka położony wosk mleczko nanowosk gruntowna pielęgnacja skóry oraz regularne cotygodniowe mycie na myjni ręcznej, środkiem zajmuje się sam :)

 

Kilka dni po tym jak kupiłem padła dysza reflektora (ciekła typowa usterka) wymieniona oryginalna

-dwa termostaty EGR i główny (oryginalne bmw) temperatura jaką osiągał 75* stąd wymiana

-Świecie żarowe (dwie nie grzały)

-Filtr powietrza, paliwa, oleju

-Olej w silniku Mobil ESP 5w30

-Zaślepiłem kolektor oraz wyczyściłem zawór EGR

-Zalany preparat do baku czyszczący wtryski LM tak na wszelki wypadek :)

-Przymierzam się do zakupu też LM do konserwacji wtrysków i układu paliwowego przy każdym zalaniu pełnego baku

Pochwale się że korekty wtrysków idealne nie ma słabszego równe.

 

Kilka dni temu zostały wymienione klocki z przodu ATE ceramic :)

 

za 7 tyś km wymiana posiadam już:

-Odme oleju

-filtr oleju, powietrza, przeciwpyłkowy (KNECHT)

dokupić trzeba jeszcze:

zdecydowałem się na olej:

-Olej do silnika: Millers Oils EE Longlife C3 5W-30 (schodze z mobila esp ze wzgledu że nie mam dpfa)

-Archoil 9100

-Płukanka liqu moly

-Olej do skrzyni: Pentasin 75W80

-płyn hamulcowy

(planowałem wymienić olej w dyfrze ale podzielone opinie i się waham)

Jak możecie podpowiedźcie co mogę jeszcze wymienić aby auto utrzymać w idealnym stanie jakim jest

 

Mody na przyszłość:

-Końcówka wydechu piorytet :D

-Przyciemnić tylne szyby

-chrom wokół szyb

-może listwy okleje w czarnym połysku ;p

-na pewno szybko zrobię jakieś systemy antywłamaniowe typu twierdza, telefon w błotniku, odcięcie zapłonu w schowanym pstryczku

-Wymienić przedni zderzak (lewa strona przetarta)

-Pomalować próg od kierowcy (Pani niefortunnie zjechała z wysokiego krawężnika)

-Wymienić tylną klapę (jest wgniotka nad znaczkiem)

 

Kilka drobnych rzeczy jest do zrobienia ale na razie odwdzięcza mi się bezawaryjnością i zamierzam się tym cieszyć :)

 

Teraz vin

Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAVC31050VC39026

Kod typu VC31

Typ 320D OL (EUR)

Typoszereg E E90 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M47/T2

Pojemność skokowa 2.00

Moc 120

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT)

Data prod. 2005-12-14

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2BHA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 156 Obr. BMW, st. le. podw. spr. 156

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional

P7RPA ADVANTAGE PAKET Pakiet Advantage

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Listwy wewnętrzne tytanowe matowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

Po umyciu i spłukaniu myjką zaparował lewy reflektor ale po ok 20 minutach odparował więc to chyba normalne, jak będę miał chwile to zajrze w odpowietrznik :)

 

 

http://images70.fotosik.pl/770/2f4faf9b1b07c7f2m.jpg

 

http://images66.fotosik.pl/771/422e55f5b3af1f25m.jpg

 

http://images69.fotosik.pl/771/014aed0ac78893cbm.jpg

 

http://images66.fotosik.pl/771/95e3899634b594f9m.jpg

 

http://images69.fotosik.pl/771/591714668cda50acm.jpg

 

http://images69.fotosik.pl/771/1185d31bc21f1f1dm.jpg

 

http://images66.fotosik.pl/771/cec8d8b989fb2490m.jpg

 

http://images69.fotosik.pl/771/258ed8d31f9836eam.jpg

 

http://images66.fotosik.pl/771/b5ed4001dacec731m.jpg

 

http://images66.fotosik.pl/771/2109adf954635a75m.jpg

Edytowane przez Robson1236
Opublikowano
Szczerze gratuluję zakupu. Ładna sztuka i ten przebieg :) pozazdrościć

Dbaj i śmigaj bezawaryjnie :)

 

 

Dzięki, mam taki zamiar więc żałował pieniędzy na to auto nie będę :)

Na początku nie wierzyłem w ten przebieg jazda po mieście dieslem to nie jest dla niego dobre ale ja jeżdze głównie trasy Wieluń - Wrocław to go przegonie na S8

Opublikowano
Ja śmigam po mieście i tylko w weekendy robie dłuższe trasy i wszystko z DPF'em jest ok. Częste wymiany olejów i filtrow oraz dodatków robią swoje ;)
Opublikowano
Dokładnie LONG LIFE zabija auto które było tak serwisowane, teraz wymiany co 10-12 k i myślę że wyjdzie mu na dobre. Przebiegów nie robię imponujących w tygodniu wyjazdy jakie mam to wyjazdy w delegacje nie wiele ale się zdarzy a w weekendy co jakiś czas studiuje :D więc jeżdże po samych dobrych drogach więc myślę że stan auta utrzymam ;p Powiem szczerze że uprałem się na e90 tak mocno że DPF nie był dla mnie wyznacznikiem czy jest czy go nie ma nieważne ;p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.