Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam zagadke ktorej nie moge rozgrysc. posiadam e 46 1.9 benzyna 118km 2000r. podczas jazdy 100km i wiecej wystepowalo mrowienie wiec chcialem usunac problemi jeden magik powiedzial mi ze to wina walu wiec kupilem uzywke dalem do wywazenia wymienilem podwieszke i krzyzaki. pieknie zamontowali mi i tu mi sie zaczelam zagadka po tej wymianie miedzy 100/140 km/h jak puszczam gaz auto wpada w ogromne wibracje(odczuwalen z tylu jak i z przodu na fotelach)jak jade szybciej czy wolniej niz te predkosci to tego niema to zaczalem szukac wal poszedl do ponownego wywazenia i sprawdzenia wymienilem most, polosie , lozyska i caly czas jest to samo aha i mrowienie jak rozpedzam auto zostalo ale doszlo to wszystko . dodam ze auto jak wisi na podnosniku objawy sa takie same ale bardziej drgania wystepuja z przodu . probowalem nawet blokowac kola z tylu jak i na prawym czy lewy caly czas sa wibracje , ma ktos moze odpowiedz na ta zagadke mial taki problem moze??bo ja juz mam dosc jade pomalu mrowi jade szybciej to wibruje:] sam nie wiem co juz mam myslec a nikt nie umie z mechanikow powiedziec co to moze byc:]jak by ktos zgadl to prosze dac znac;] pozdrawiam;]
Opublikowano
na postoju jest wszystko ok i do 100km/h slychac mrowienie bez wibracji dopiero powyzej 120 jak zdejme noge z gazu zaczyna wszystkim telepac
Opublikowano
wjedzie na podnośnik ty w środku i niech ktoś patrzy od dołu co dostaje wibracji, może podpora wału jest luźna można strzelać.
Opublikowano
wlasnie ze podpora byla wymieniona i krzyzaki tez , ogolem jak kupilem auto to bylo mrowienie ale jechalo normalnie i jak zachcialo mi sie szukac to teraz znalalem ze nie niewiadomo co to;] na podnosniku telepie bardziej przodem niz tylem jak rozpedzam do 120km/h a w czasie jazdy tak jak by bardziej [BAD] auta ale dziwne jest to ze tylko w przedzile predkosci 140-120km/h powyzej albo ponizej jest ok tylko slychac mrowienie lekkie;]
Opublikowano
felgi proste bawilem sie juz w zmiane opon felg i dalej nic , ogolem nie wiem jakiej firmy podpora , dam wal do innej firmy niech zrobial i zobacze jak auto bedzie sie zachowywac
Opublikowano
A czy felgi masz ori? Wchodzą ciasno na piastę? Bo jak mają luz (otwór w feldze większy od średnicy piasty) i nie masz założonych pierścieni centrujących to właśnie są wibracje największe przy 120km/h. I drugą sytuację taką miałem jak zmieniałem krzyżak wału w suzuki vitarze dawno temu i nie zaznaczyłem na wale jak ma być to poskładane. Musiałem założyć źle o 180 stopni to też miałem wibracje wlaśnie przy puszczeniu gazu w przedziale 120-140 km/h ale ja wału wtedy nie ważyłem. Czy było mrowienie tego niewiem bo vitara miała 23 lata i tam wszystko mrowiło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.