Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Panowie zauważyłem coś niepokojącego mnie. Wrzucając dźwignie biegów i tocząc się bez dodawania gazu ( jadać po delikatnych nierównościach i wjeżdżając w nie słyszę stukot delikatny gdzieś w okolicach przodu jak wjadę w tą nierówność jak by coś uderzało , puknęło) Byłem na stacji badan technicznych na sprawdzenie zawieszenia - szarpakach itd i nic kompletnie nie wykazało.Kompletnie nic. Wszystko jest jak najbardziej ok.Wymieniłem dzisiaj dodatkowo stabilizatory. I nie pomogło.Dodatkowo auto w górę na podnośnik i sprawdzanie dokładne i też nic. Auto prowadzi się dobrze (wspaniale :D ) i na asfalcie nic takiego nie występuje. Nie wiem co to może być.Ręce mi opadły. Zastanawiam się nad przegubem ale nic nie stuka przy skręcaniu kół i dodaniu gazu.I mam dylemat.Może ktoś miał podobny dylemat i podpowie Panowie co sprawdzić aby wyeliminować to cholerstwo. Nie wiem ten krzyżak w przegubie wewnętrznym ? :shock:
Opublikowano
Sprawdź górne łożyska "makpersonow" amortyzatorów moze one siadają albo dokrec amortyzatory przednie moze sie poluzowaly i przesuwa sie amorek . A moze sprężyna pękniętą i sutka na dołkach ja bym sie skupił na twoim miejscu na tych elementach jeżeli zawieszenie ok.
Opublikowano
Tak - posprawdzane sprężyny i makperson. Wszystko jest ok.Natomiast po zrzuceniu koła i poruszaniu półosią słychać taki delikatny stukot. We wtorek będą zrzucali mi te przeguby wewnętrzne i wymieniali krzyżaki to po złożeniu się wyjaśni. Natomiast co do tych krzyżaków to może ktoś wie czy są jakieś mocniejsze gdzieś w sprzedaży czy tylko to co widać na portalu Alledrogo http://allegro.pl/przegub-wewnetrzny-krzyzak-bmw-x5-e53-2000-06-hit-i5155813147.html Ja jak sięgam pamięcią to przypominam sobie że już kiedyś wymieniałem ten krzyżak w tym kielichu i kosztował coś około 130 zł.Dobrze by było gdyby był taki krzyżak Hard Corowy - Mocny gdzieś w sprzedaży.Nic nie mogę znalesc .Bo ten to na 40 tyś 50 tyś i znowu się odezwie.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Kolego, przerabialem juz ten temat na swojej i byl to odglos jakby z amortyzatora ale drobiazgowe sprawdzenie zawieszenia pokazalo cos innego. Najpierw wymienilem padnieta tuleje (guma) wahacza (5) i po wymianie przestalo stukac. Po niedlugim czasie wrocilo podobne stukanie i tym razem byl to sworzen wahacza dolnego (12) po wymienie cisza. No i z ostatniej chwili wymieniona koncowka drazka kierowniczego, zadnych odglosow nie bylo tylko czasem przy hamowaniu kierownica telepalo. Wszystkie te wymiany byly na jednym kole prawy przod przy 186Kkm tyle wytrzymaly fabryczne czesci :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.