Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam w swojej e46 320d 136km wywala mi błąd na KTS, bład 54 czujnik ciśnienia doladowania zwarcie do masy, mam pytanie czy to bedzie ten w kolektorze czujnik doładowania czy może elektrozawór koło turbiny, czasem jest taka sytulacja ze auto jest zmulone czasem idzie dobrze i to samo z błędem czasem wywali pod komputerem a czasem nie ma proszę o poradę :)
Opublikowano
Najprawdopodobniej ten przy turbinie. Sprawdź czy jest dobrze podłączony. Mój, któryś genialny mechanik pewnego dnia odłączył i auto ledwo się rozpędzało. Sprawdź podłączenie, oczyść, wykasuj błąd i jak wywali znów - czujnik do wymiany.
Opublikowano

Przeciez przy turbinie nie ma czujnika doladowania. Czujnik cisnienia doladowania masz z tylu kolektora dolotowego. Trzyma sie na jednej srubce. Mozna go wykrecic i wyjac bez sciagania kolektora, po samym zdjeciu podszybia.

Kolo turbiny masz przetwornik podcisnienia (popularny zaworek podcisnienia pierburga, zwany N75 w VW).

Sprawdz ten czujnik najpierw, moze ci sie tam kabel przetarl, bo zdarza sie.

Opublikowano
ok dzięki bo ja juz wczesniej wyciągałem ten czujnik cisnienia doładowania i czyscilem go acetonem, ale moze gdzies jest przewód przetarty musze za obserwować, a objawy takiego błedu jakie będą ? brak mocy czy jak ?
Opublikowano

Nijakie w sumie. Jesli inpa wyswietla cisnienie doladowania a blad jest sporadyczny to problemow nie bedzie.

Ten blad moze tez wyskakiwac jak masz zaslepiony lub nie dzialajacy EGR.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.