Skocz do zawartości

X5 e53 4.4 Zawieszenie Pneumatyczne - Brak zasilania


n1kor6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i proszę o pomoc.Bmw X5 4.4 Benzyna z pneumatyką tylnią i przednią.

W samochodzie z dnia na dzień, przestał pracowac kompresor.Zero,jakiejkolwiek reakcji. Samochód siedzi nisko(można wsadzic jedynie dłoń między koło a nadkole) . Pojechałem na komputer , jednak ten wogóle nie chce się połączyc ze sterownikiem . Po podpięciu kompresora"na krótko" słychac buczenie , ale jakieś takie ciche i nic nie pompuje. Czy macie jakiś pomysł jak rozwiązac ten problem ? Z góry dziękuję za odpowiedzi.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem , i znam każdy temat odnośnie problemu z pneumatyką w bmw ... Niestety nikt nie miał takiego problemu . Gdyby zdechła pompa to komputer łączył by się ze sterownikiem pneumatyki , palił by się guzik od poziomowania , a tutaj niestety nic ... Więc chyba nie w tym tkwi problem ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć. Miałem problem z pneumatyką. Auto siadło na nadkola. Guzik od poziomowania nie "palił" się. Okazało się, że zepsuł się czujnik poziomowania. Pompa przez to głupiała i grzała się. Komputer odcinał zasilanie i tak było do wykasowania błędu i wymiany czujnika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześc ! dzięki za odpowiedź ,tylko tak jak już wcześniej wspomniałem , u Ciebie pompa się grzała i głupiała , a u mnie nawet nie zaczyna pracowac :( Błędów się odczytac nie da bo komputer nie chce połączyc się z "pnęumatyką" .W poniedziałek zostawiam samochód u elektryka.Może coś wymyśli.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie przemyslenie kolego ze scoro program niechce sie polaczyc z danym modulem,to wsazuje na uszkodzony modul.

A podzespoly i czujniki pozomowania moga byc dobre.

Ale to tylko moje myslenie.

Bo swego czasu a bylo to dawno mialem 530tds---i padl mi modul ABS,to tez nie moglem sie polaczyc z ta sekcja auta.

Po wymianie i zakodowaniu uzywki od benzyny---komunikacja wrocila bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześc.Sprawa wygląda następująco:

Dziś odebrałem samochód od elektryka , okazało się że nic nadzywczajnego nie było do roboty.Podłączył swój komputer ,połączył się z zasilaniem i pneumatyka ożyła. Zero błedów ani na kompie ani na desce.Wszystko śmigało.Jednak po kilku godzinach stania ,odpaliłem auto i wyskoczył ponownie komunikat niveauregel inactive .Przed opadnięciem pneumatyki też on był na desce. Mam podejrzenia ,że może byc uszkodzony czujnik na wachaczu a co za tym idzie , samochód po jakimś czasie wyłapuje ten błąd a po dłuższym czasie - bez usunięcia usterki -samochód wchodzi w tryb awaryjny pneumatyki (czyli opada na koła tak ,że między błotnik a koło wchodzi jedynie dłoń) Co o tym sądzicie ? czy jest to możliwe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.