Skocz do zawartości

n1kor6

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    x5 e53 4.4

Osiągnięcia n1kor6

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam , zatarł mi się sinik w bmw f01 740i 326km.Moje pytanie brzmi czy n54b30a 306km jest to ten sam silnik co n54b30a 326km? i bedzzię pasowal do f01 ?z Góry dziękuje za odp .Pozdrawiam
  2. Witam , jak w Tytule. Czy ktoś się orientuje czy układ wydechowy w bmw m6 jest taki sam jak w bmw m5 e60 (wymiary itp) ? chodzi mi oto czy będzie idealnie pasował , czy raczej coś trzeba przerabiać itp ? Z góry dziękuje za odpowiedz jeśli ktoś się orientuje w tym temacie. Pozdrawiam
  3. Witam winowajcą okazał się czujnik klimatyzacji ( pokazywał -2.5bar) .Dziękuje za wszystkie porady porady . Pozdrawiam
  4. Samochód kupiłem z tym problemem, jednak nie miał on żadnego poważnego wypadku - jest w stanie idealnym , wszystko na swoim miejscu , tylko ten wentylator i nie działająca klima - podobno była napełniana czynnikiem jednak nic to nie dało.Kompresor nie zatarty . Też podejrzewam sterownik wentylatora , jednak najpierw spróbowałem tutaj napisac , bo może sie okazac że kupie wentylator za 500zł a okaże się to jakaś inna pierdoła :)
  5. Takie rzeczy jak czujniki temperatury , raczej powinny wyjśc na komputerze czy nie koniecznie ?
  6. Witam . Mój problem polega na tym, że w mojej 6tce po odpaleniu silnika , czy to na ciepłym czy zimnym odrazu załącza się wentylator na pełnych obrotach . Z tego co się orientuje w naszych samochodach , jest tylko jeden wentylator - ten sam od chłodnicy i klimatyzacji . Klimatyzacjia nie działa . Czy to może miec jakieś powiązanie ? Na komputerze nie ma żadnych błędów . Czy winowajcą ,może byc sterownik wentylatora ? da się to jakoś sprawdzic ?
  7. Cześc.Sprawa wygląda następująco: Dziś odebrałem samochód od elektryka , okazało się że nic nadzywczajnego nie było do roboty.Podłączył swój komputer ,połączył się z zasilaniem i pneumatyka ożyła. Zero błedów ani na kompie ani na desce.Wszystko śmigało.Jednak po kilku godzinach stania ,odpaliłem auto i wyskoczył ponownie komunikat niveauregel inactive .Przed opadnięciem pneumatyki też on był na desce. Mam podejrzenia ,że może byc uszkodzony czujnik na wachaczu a co za tym idzie , samochód po jakimś czasie wyłapuje ten błąd a po dłuższym czasie - bez usunięcia usterki -samochód wchodzi w tryb awaryjny pneumatyki (czyli opada na koła tak ,że między błotnik a koło wchodzi jedynie dłoń) Co o tym sądzicie ? czy jest to możliwe ?
  8. Cześc ! dzięki za odpowiedź ,tylko tak jak już wcześniej wspomniałem , u Ciebie pompa się grzała i głupiała , a u mnie nawet nie zaczyna pracowac :( Błędów się odczytac nie da bo komputer nie chce połączyc się z "pnęumatyką" .W poniedziałek zostawiam samochód u elektryka.Może coś wymyśli.
  9. Szukałem , i znam każdy temat odnośnie problemu z pneumatyką w bmw ... Niestety nikt nie miał takiego problemu . Gdyby zdechła pompa to komputer łączył by się ze sterownikiem pneumatyki , palił by się guzik od poziomowania , a tutaj niestety nic ... Więc chyba nie w tym tkwi problem ...
  10. Witam i proszę o pomoc.Bmw X5 4.4 Benzyna z pneumatyką tylnią i przednią. W samochodzie z dnia na dzień, przestał pracowac kompresor.Zero,jakiejkolwiek reakcji. Samochód siedzi nisko(można wsadzic jedynie dłoń między koło a nadkole) . Pojechałem na komputer , jednak ten wogóle nie chce się połączyc ze sterownikiem . Po podpięciu kompresora"na krótko" słychac buczenie , ale jakieś takie ciche i nic nie pompuje. Czy macie jakiś pomysł jak rozwiązac ten problem ? Z góry dziękuję za odpowiedzi.Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.