Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jaki dół, po ostatnim wielkim remoncie silnika, wymianie pompy wtryskowej 4x pompowtrysków, rozrządu, uszczelek i innych małych rzeczy, dokładnie rok później urwała mi się klapka kolektora ssącego :( co za silnik, co za auto!!! Dodam, że auto dofinasowane, regularnie serwisowane itd. Jescze problem z dostępnością nowego kolektora. Może ktoś z was ma dojścia, gdzie na szybko mogę kupić nowy kolektor. W serwisie mogą sciągnąć ale nie potrafią się określić kiedy.
Opublikowano
W jakim Ty silniku BMW masz pompowtryskiwacze ? Sam sobie przeczysz : wymianie pompy wtryskowej 4x pompowtrysków.
Opublikowano

Podaj numer części (kolektora) to mysle że do tygodnia jestem w stanie załatwić :)

W jakim Ty silniku BMW masz pompowtryskiwacze ? Sam sobie przeczysz : wymianie pompy wtryskowej 4x pompowtrysków.

Nie czepiaj sie po prostu nie zna układu wtrysku common-rail a pompowtryski pewnie z AUDI/VW mu się pomyliły.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

no tak, miałem kiedyś audi i dlatego napisałem pompowtryski!! kupowałem wytryski bosha piezo, ale to bez znaczenia.

 

Nie mam części katalogowej, bo jestem za granicą, a autem zajmuje się mechanik, więc nie mam teraz dostępu do wyciągniętego kolektora.

Usówać klapek nie chcę, bo lubię mieć orginał, a nie iść po łatwiźnie i usunąć klapki, wiem mogę rozpętać burzę! Używek, też nie chcę zakładać, bo nie ufam, w gre wchodzi tylko nowy kolektor. Mam nadzieje, że koleszka ogarnie i załatwi w miarę szybko.

 

Co do przebiegu, auto kupiłem miało około 170 000 km, pompa i wtryski padły bo zatankowałem paliwo z wodą na Shelu!!! i dlatego pompa się zatarła, a opiłki uszkodziły wtryski. Przebieg orginalny, auto kupione w salonie. Nic nie było kręcone! to pewne. Poprostu N47 ma kilka wad, a ja pecha, że wszystko co wadliwe to mi siada. Jedyna dobra rzecz, to nowe części założone już są ulepszone i poprzednie wady nie występują. Napewno przyszły nabywca będzie zadowolony, że pakuje tyle kasy w auto, a prędzej czy później i tak je sprzedam.

 

 

Pzdr,

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W moim jak kupiłem to już przy ok. 115tys. wyglądały nieciekawie, luźne klapki na osi.

Tak więc z własnego podwórka, w N47 dla bezpieczeństwa lepiej sprawdzić już przy ok.100tyś.

Chyba przy 100tys. BMW zaleca wymianę w tym silniku.

Opublikowano

Nie chce Cie denerwować, ale po pierwsze jak sam piszesz poprzednie awarie były wynikiem zatankowania chrzczonego paliwa, wiec to nie wada silnika była ich przyczyna. W drugim przypadku to jednak wynik zaniedbań serwisowych przy takim przebiegu dawno powinieneś kontrolować kolektor.

W nowszych odmianach N47 jest juz możliwość wymiany samych klapek z mechanizmem sterującym a nie całego kolektora.

Natomiast rozrząd wymieniany jest obecnie gratis w ramach akcji serwisowej.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Tak podczas ostatniego remontu 20 tys. km temu, kolektor byl sprawdzany. Rozrzad wymienilem podczas poprzedniego remontu, jak i tam mialem silnik na wierzchu ;)
Opublikowano
Nie chce Cie denerwować, ale po pierwsze jak sam piszesz poprzednie awarie były wynikiem zatankowania chrzczonego paliwa, wiec to nie wada silnika była ich przyczyna. W drugim przypadku to jednak wynik zaniedbań serwisowych przy takim przebiegu dawno powinieneś kontrolować kolektor.

W nowszych odmianach N47 jest juz możliwość wymiany samych klapek z mechanizmem sterującym a nie całego kolektora.

Natomiast rozrząd wymieniany jest obecnie gratis w ramach akcji serwisowej.

 

Opiłki z pompy które potrafią zniszczyć cały układ wtryskowy nie są winą złego paliwa, to wada materiałowa i tyle.

Opublikowano
Nie chce Cie denerwować, ale po pierwsze jak sam piszesz poprzednie awarie były wynikiem zatankowania chrzczonego paliwa, wiec to nie wada silnika była ich przyczyna. W drugim przypadku to jednak wynik zaniedbań serwisowych przy takim przebiegu dawno powinieneś kontrolować kolektor.

W nowszych odmianach N47 jest juz możliwość wymiany samych klapek z mechanizmem sterującym a nie całego kolektora.

Natomiast rozrząd wymieniany jest obecnie gratis w ramach akcji serwisowej.

 

Opiłki z pompy które potrafią zniszczyć cały układ wtryskowy nie są winą złego paliwa, to wada materiałowa i tyle.

Zgadzam się mój kolega miał podobny przypadek, mianowicie pompa się złuszczyła i zniszczyła wtryskiwacze ale oprócz tego trzeba było wymienić zbiornik paliwa z pompami, filtr, przewody wyczyścić roboty od groma, pompa w N47 jest podobno felerna i zużywa się przedwcześnie :( :duh:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Niestety to kolejna wada n47. Wiadomo, że mało kto to zrobi w aso, ale jakby ktoś chciał.... to naprawa kompleksowa to ok.18-20 tys zł ;) tyle wycenili pól roku temu znajomemu naprawę. Sprzedał i kupił 530d i ma spokój :norty:
Opublikowano
Niestety to kolejna wada n47. Wiadomo, że mało kto to zrobi w aso, ale jakby ktoś chciał.... to naprawa kompleksowa to ok.18-20 tys zł ;) tyle wycenili pól roku temu znajomemu naprawę. Sprzedał i kupił 530d i ma spokój :norty:

 

No i zaraz się zacznie... Niech tylko K8v8M to zobaczy... N47 nie ma wad ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.