Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Macie jakiś pomysl czym spryskać kolektor dolotowy , aby wyplukał sadzę i nagary od oleju ?

 

Po długim namyśle i przeanalizowaniu wszystkich informacji ( przeryłem cały internet - dzwonilem nawet do kilku serwisow prosząc o rozmowy z mechanikami bmw )postanowiłem wywalić klapki - a do tego umyć dokładnie kolektor w środku. Ale czym to zrobić?

Opublikowano
jażeli masz możliwość,to wg mnie najlepszy efekt daje zanurzenie na ok 24h w myjce ultradźwiękowej,np u szlifierza wałów korbowych,kolektor wygląda po takim zabiegu jak nowy,poza tym usuniesz zabrudzenia do których nie dotrzesz przy czyszczeniu mechanicznym,przy okazji można wykąpać zawór egr,minusem jest czas który trzeba poświęcić na ten zabieg-minimum 20h.
Opublikowano
jażeli masz możliwość,to wg mnie najlepszy efekt daje zanurzenie na ok 24h w myjce ultradźwiękowej,np u szlifierza wałów korbowych,kolektor wygląda po takim zabiegu jak nowy,poza tym usuniesz zabrudzenia do których nie dotrzesz przy czyszczeniu mechanicznym,przy okazji można wykąpać zawór egr,minusem jest czas który trzeba poświęcić na ten zabieg-minimum 20h.

 

To chyba bedzie najlepszy pomysł- chodzi mi o doczyszczenie go do stanu ala nowy... Dotarcie tam jakomkolwiek szczoteczka jest nie mozliwe. benzyna chyba nie rozpusci dokladnie syfu do stopnia , aby go wydmuchac/wypłukac syf do zera ?

Opublikowano

Jak czyściłem swój użyłem płynu do czyszczenia silników wymieszałem go z gorącą wodą i za pomocą sprężarki i "ala karchera" wypłukałem cały kolektor, pienił się dość mocno.

Efekt zadowalający gdzie nie gdzie nie dało się dojść ale i tak polecam tanio i dobrze.

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano

 

To jest takie dobre? Zalewam, czekam i wypłukuję pod cisnieniem? Dotarcie czymkowliek w kazdy zakamarek jest nie mozliwe. Jestes pewny ,że to rozpusci cały syf tak ,że po samym plukaniu kolektor bedzie czysty ala nowy?

Opublikowano
Ja nie zalewałem tylko płukałem pod ciśnieniem z 2h plus szuruburu w między czasie szczotką do butelek ;) wygląda jak do kibla tylko mniejsza :P Myslę ze zalanie środkiem kolektora nie zaszkodzi syf robił się coraz miększy i nie było problemu z jego usunięciem.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano
Ja nie zalewałem tylko płukałem pod ciśnieniem z 2h plus szuruburu w między czasie szczotką do butelek ;) wygląda jak do kibla tylko mniejsza :P Myslę ze zalanie środkiem kolektora nie zaszkodzi syf robił się coraz miększy i nie było problemu z jego usunięciem.

 

Oj to chyba nie da efektu ala nowy :?

Opublikowano
Nowe to w ASO ;) ale uwierz wystarczy, metalowe części doczyścisz do białej kości (egr, przepustnica) bez jakiś większych wysiłków a do kolektora nie wleziesz szczotą tak dokładnie czy tam pędzelkiem, ja byłem zadowolony, żałuję że zdjęć nie porobiłem.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano
jażeli masz możliwość,to wg mnie najlepszy efekt daje zanurzenie na ok 24h w myjce ultradźwiękowej,np u szlifierza wałów korbowych,kolektor wygląda po takim zabiegu jak nowy,poza tym usuniesz zabrudzenia do których nie dotrzesz przy czyszczeniu mechanicznym,przy okazji można wykąpać zawór egr,minusem jest czas który trzeba poświęcić na ten zabieg-minimum 20h.

 

 

Dzieki 30zł a efekt ala nowy :D

Opublikowano
Akra + Karcher z podgrzaną wodą starczy. Jak nie pasi, do aso po nowy.
http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.